![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is nou mijn MK2!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die laatste 2 zijn fotosoepjes ![]() Volgens mij zijn de pics met uploaden ook nog gecomprimeerd want ze zijn van mindere kwaliteit dan bij mij op de hardeschijf ![]() Last edited by kevintdi : 29-06-2004 at 13:41. |
|
||||
|
||||
![]() Wauw, wat isse wit!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() isset ook een TDI?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan word ie vanzelluf zwart aan de achterkant.. Zag trouwens gisteren toevallig een standaard golf 2 rijden met syncro badges all-over... Is dit ook een syncro? (of country :-) ) Nee sorry, ik zit ff te jennen..
|
|
||||
|
||||
![]() Nee het is nog geen TDI
MAAR dat wordt ie wel, deze winter gaat ie de schuur in en dan hangen we er een ander blokkie in (2.0 TDI, gechipt). En dat ie dan vanzelf zwart wordt dat klopt niet helemaal ![]() ![]() En dat ie hoog ligt klopt inderdaad maar als ie uit elkaar wordt gedraaid komt er gelijk een schroefsetje onder :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Een opgeboorde 1.9tdi of ga je een 2.0 tdi uit de Golf5 gebruiken?
Als je de motor uit de 5 gebruikt ,veel succes!
|
||||
|
||||
![]() mooi golfje als basis dan... mooie strakke witte Golf II... Wou ik ook hebben, maar blijf wegens geldgebrek toch bij mijn witte jetta.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Blijft ie wit ????? Dan eerst de brandstofpomp open draaien !!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() idd, pluimen moet ie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd. Je moet zelfs zonder typeplaatje kunnen zien dat het een diesel is.
|
|
||||
|
||||
![]() Helemaal mee eens
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik weet nog niet precies welk blok ik ga gebruiken is maar net waar ik tegen aanloop, het liefst natuurlijk tegen een 150pk TDI blok natuurlijk maar we zullen zien, het blokje nu komt niet echt veel zwarte rook uit.
Afgelopen 18 juni apk gekeurd en toen zijn er 4 nieuwe pompverstuivers ingekomen, ik heb zelf helemaal de dieselpomp gereviseerd (nieuwe pakkingen, nieuw asje voor de gasveer en alle ringetjes en zooi vervangen). nu loopt ie als een nieuw golfje :p Tot nu toe waren de pompverstuivers het enige waar ik onkosten aan heb gehad, de auto heb ik van mijn schoonvader gekregen (ja dat lees je goed, idd gratis heb een aardige schoonpappa). en tja ik had een benzine golfje bij een kennis staan die had na 16 jaar hard werken de moed verloren en was afgekeurd (altijd in onderhoud geweest bij de dealer) alle goede onderdelen vanaf gehaald. heb o.a. de grill, wielen met nieuwe bandjes, stuur, stuur schakelaars (wissers en knipperlicht) waterreservoir en de steunen van mijn achterbumper overgezet. ![]() Ik wil dit golfje graag een beetje Oldschool houden/maken, dus bumpers met chrome randjes, chrome raamlijsten (waar kan ik die trouwens krijgen?), nette chrome spiegeltjes en misschien dat ik die lijsten aan de zijkant eraf haal en dunne wiellijsten er op zet. In deze staat heb ik um gekregen. ![]() ![]() ![]() Laten we zeggen dat ik heel goed ben in auto's poetsen (gewoon het goede spul gebruiken :biggrin: ) |
|
||||
|
||||
![]() Je Golfje is 100x beterz geworden!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat voor motor heb je nou? en wat wil je?
Ik kan je niet helemaal volgen je wilt er een tdi in hebben en je hebt laatst je pompverstuivers vervangen.Een pompverstuiver tdi is van de laatste tijd zo`n beetje gebruikt vanaf 1999.Daarvoor had je de electrisch geregelde inspuitpompen en daarvoor was het mechanisch ingespoten zoals wat oorspronkelijk in jouw Golf hoort. De 2.0 tdi uit de Golf 5 is een can-bus geregelde diesel motor.Jwe moet dan dus van hele knappe huize komen wil jij dat in je Golf 2 krijgen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tering zeg! Wat een kennis Woutje!! En dan te bedenken dat je eigenlijk een luchtkoeler ben! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee nee nee :biggrin: de auto kwam afgelopen 18 juni niet door de keuring daarom moest ik kiezen of de auto weg of voor een klein bedragje nieuwe mechanische verstuivers erin. Nou was dat geen klein bedrag voor een studentje maar voor dat geld kon ik ook geen andere golf 2 kopen in die staat..... Heb ik er maar nieuwe mechanische verstuivers in laten zetten, op dit moment zit er dus een 1.6 Diesel in (1986). Graag wil ik er een Golf 4!! 1.9 blok misschien uitgeboord naar 2.0 liter erin hebben. in principe is een 1.9 blok voldoende een andere chip erin moet ruimschoots voldoende zijn :p Sorry voor het misverstand ben nog niet zo heel erg into de diesel techniek ![]() Last edited by kevintdi : 29-06-2004 at 23:37. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat heb je met de heeele wegenwacht database op je scherm ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat zijn dus géén pompverstuivers, ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zo'n 150 pk TDi geval + inbouwen + chip lijkt me voor een student anders ook geen klein bedrag...