![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vw golf II GTI Fire and Ice 09/1991
Hallo heren, Weet iemand van jullie of de Fire and Ice stickers die achterop de zijpanelen zitten nog te verkrijgen zijn? Ik zou ze heel graag willen hebben. Groet, Maurice. ![]() Last edited by Vw-Power : 29-12-2007 at 19:28. |
|
||||
|
||||
![]() Deze zijn niet meer verkrijgbaar
![]() Heb ze vroeger nog wel nieuw gekocht bij de dealert . Heb er spijt van dat ik er toen niet nog een paar extra heb besteld ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb gelukkig nog een setje te liggen.
hou die voor mij zelf. maar ja klopt zijn er niet meer te krijgen.
|
|||
|
|||
![]() Op ebay.de komen nog wel eens setjes voorbij, gewoon goed in de gaten houden dus.
Deze zijn volgens mij niet orgineel, maar ja who cares... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd die zijn nu goud waard !!
|
|||
|
|||
![]() Ik heb eventueel nog wel 2 ronde logo`s die normaal op de zij schermen komen ter hoogte van het knipperlicht in de schermen.
Mocht je er belang bij hebben graag even pb. |
|
|||
|
|||
![]() heb iemand artikel nummer van die oude logo's .. mischien liggen er nog paar op VRD bij pon.. wel vaker meegemaakt met logo's
|
||||
|
||||
![]() Dit is het artikel nummer;
191853431R BML aub |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Aha, Misschien een optie is: Hier zit een proffesionele stickermaker in de buurt. Misschien best wel "lucratief" om deze de reproduceren? ![]() En zelfs in een betere kwaliteit als het origineel...? ![]() Ik heb ze er beide nog op zitten,maar had graag 2 reserve sets gehad. beter is nog om een serie te maken en er meerdere mensen blij mee te maken. Ik denk dat ze van de "mal" zoals jij ze hebt makkelijker te maken zijn. Vanaf de auto lijkt me erg moeilijk,maar zal dit zeker wel navragen. mocht je hier wat in zien hoor ik het graag. ![]() Gegroet, Vw-Power. |
|
|||
|
|||
![]() Tip.
De ronde fire and ice logo,s zijn gewoon leverbaar via de dealers in duitsland. Deze zijn kortstondig gereproduceerd. en dus ook goedkoper als die van die mafketels die ze nu voor 29 euro p/stk aan de man proberen te brengen. ![]() De zwarte gti sticker voor de achterklep is ook weer gewoon leverbaar voor 25 euro. Ik heb ook kontakt gehad met iemand van vw classic parts in Wolfsburg die Voor me zou kijken wat er evt gedaan kon worden met die stickers. We zullen zien. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het namaken van de losse stickers zal niet gaan denk ik,
![]() omdat er aan beide zijden van de sticker folie zit en deze is niet doorzichtig. Aan de achterzijde om de lijmlaag te beschermen , en aan de voorzijde is het een mal waarmee je de stickers op zijn plek kunt krijgen . Je hebt nl een linker , en een rechter sticker. Het verschil is alleen de mal . Ik heb ook nog een setje liggen , als er een nummer op staat , kan ik je dat wel geven . Als je bij vw classic parts nog wat kunt regelen houd ik mij aanbevolen . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zag vanmiddag deze staan op makrplaats, ik weet niet wat deze op moeten brengen, maar ze zijn wel origineel
Originele F&I stickers Groeten |
|
||||
|
||||
![]() De stickers staan er nu niet meer op.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() De stickers hebben er zeker niet lang op gestaan?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
alles is te maken klaas maar zeef druk is nog al duur |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jta, die nummers heb ik. 191 853 431R en 191 853432R maar daar kun je bij alle dealers niks meer mee,want daar staat (entfall) bij. het moet dan i.d. een zeefdruk worden. Kan me ook voorstellen dat iemand die ze heeft deze niet graag als voorbeeld wil lenen. ![]() Maar, ik ben een echte die hard. ![]() Op de een of andere manier kom ik aan die gegevens// en of de originele om ze dan als nog te kunnen maken. En dan voor iedereen ![]() wordt vervolgd......... |
|
|||
|
|||
![]() http://www.ruudsvwshop.com/index.ph...uemart&Itemid=1
heb op deze site iniedergeval een edition one stikker gevonden |
|
|||
|
|||
![]() maar ruudsvwshop heeft volgens mij geen fire and ice stickkers meer.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt zijn net mijn neus voor bij gegaan ![]() schuld er telang mee gewacht ![]() |