![]() |
|
|||
|
|||
![]() hierbij zet ik mijn polo te koop
hij is in z'n geheel te koop voor €500 excl de velgen... of in onderdelen. een polo coupe 1.05 uit 1989 hij is aan de buitenkant niet moeders mooiste zitten roestplekjes op en er zitten rondom deukjes.. ook is er aan de bestuurderskant een stuk lelijk geplamuurd en niet mooi weg gewerkt wat zit er extra op: nieuw interieur g40 meen ik uit het nieuwe model. in goede staat. verlagingsset. 80-60 merk onbekend rondom wielkast randen. luchthapper op de motorkap en een spoilertje achterop. er zit nog een maandje apk op. wat moet er aan gebeuren: pakking tussen de motor en spruitstuk stuurkogels vervangen voor de rest rijd hij heerlijk en pittig en hij schakelt nog goed (wel een 4 bak) foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe je die wielen niet los weg?
|
|
|||
|
|||
![]() tegen een goed bod mag alles weg natuurlijk
en idd heb em niet lang gehad... half jaartje ofzo. maar hij is zeer goed bevallen maar we moeten nu aan de diesel.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn ze nog in goede staat? Wil je niet die wielen inruilen op mijn GTD? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey mark je mailbox is vol. Dus typ ik het hier dat ik ervan af haak ![]() Succes met de verkoop. Tevens een upje voor je polo ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ok helaas..
maar hij is ondertussen al weer leeg |
|
||||
|
||||
![]() ff of topic maar rijd deze in de buurt van sevenum rond(hegelsom)?
succes met verkoop |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt mark heeft hem een paar maande geleden van mij over gekocht. En ik kom uit hegelsom dus je zult me vast wel eens tegen gekomen zijn toen. |
|
|||
|
|||
![]() deze mag dicht hij is verkocht.
![]() wel zonder de velgen dus als daar intresse in is stuur me maar een pb |