![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een vraagje he,
Wanneer je een hart ( bbs ) coat of spuit moet je dan nog bepaalde zaken niet spuiten of coaten zoals de schroefdraad in het hart waar de dop in komt, het buitenste randje van de middendop ( dat gewafelde gedeelte wat precies in het midden valt ) Kan me voorstellen dat gelijk bij het monteren de stukken er al afbreken misschien. Ben heel benieuwd waar op te letten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ligt er aan welke coater je hebt... de meeste harten worden voordat ze gecoat worden ontlakt en gestraald.... mooiste is om dan de rand waar de boutjes komen niet te coaten dan heb je een mooi vlakke ondergrond... maar niet alle coaters zijn daar blij mee... want dat is meerwerk voor hun... ik doe meestal wel die rand afplakken ook omdat je dan de boutjes erweer goed in kan krijgen....
|
|||
|
|||
![]() ok als ik even zo brutaal mag zijn om hier ook een vraag te stellen
ben bezig met een setje bbs rm, die worden ook opnieuw gespoten ( zijn nu gestraalt ) ik begrijp dus uit bovenstaande reactie dat het het beste is om de rand op de velg waar de buiten rand op komt, om deze dus niet mee te spuiten? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das wel heel brutaal ![]() Waar ik trouwens problemen mee heb is om in het rond te plakken.... dan bedoel ik een bochtje om zoals bij een velg :S Ik haat afplakken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rond plakken krijg je dus nooit je moet de plakband stukje voor stukje plakken dus stukjes scheuren en plakken hoef je niet rond te gaan en dekt wel alles hoop dat je snapt wat ik bedoel
|