![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal weet iemand toevallig de kleurcode en benaming van een golf gti edition bleu???
alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
![]() moonlight blue en kleurcode LC5M
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn dank is groot . ff deurtje strak maken en ik ben een edition bleu rijker.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beter, is hij helemaal origineel? |
|
||||
|
||||
![]() yep ik ga zaterdag ff kijken of het wat is (heeft geen a.p.k) maare ik denk dat het wel door gaat. ik schreeuwde altijd nooit of te nimmer dat ik een 2 ga rijden en als ik er 1 ga rijden is het een aparte 2 . dus bij deze.
|
|
||||
|
||||
![]() zijn idd nette bakken die editions blue we horen het wel van je of het wat is
Last edited by Johan Fire and Ice : 05-07-2004 at 23:11. |
|
||||
|
||||
![]() bkeu??? okay ik weet wat je bedoelt . gewoon ff een wat luxere auto erbij want die andere 2 stugge bakken kun je niet zomaar ff ergens neerzetten . en die van Becky zuipt als een ketter. en de mijne is nog steeds op stal.
|
|
||||
|
||||
![]() dan is het wel lekker ja. Ik heb gelukkig al ruim 2 weken benzine kunnen besparen, aangezien me auto al de hele tijd bij de garage staat.
krijg hem gelukkig als alles goed gaat morgen terug |
|
||||
|
||||
![]() ah dat zou mooi zijn als je hem weet terug krijgt - alles weer in orde gemaakt???
|
|
||||
|
||||
![]() jazekers moet dan alleen zelf nog ff 1 kant omrollen en alle sierlijsten erweer op
maar hij is dan wel weer helemaal strak |
|
||||
|
||||
![]() de wielkast bedoel je zeker? toch niet de auto...
|
|
||||
|
||||
![]() ja de wielkast ja waar het nieuwe scherm opgekomen is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja ik ben nu ook al enige tijd bezitter van een 2, Vrouwtje vond de stugge 1 ook niks.. en ja moet het gezin ook ergens in vervoeren he? |
|
||||
|
||||
![]() Jongen shet is gewoon duidleijk...GOLF 2 roeleert gewoon...geef het maar toe..douw die typetjes 1 maar in de pers..iedereen wil een golf 2
![]() |
|
||||
|
||||
![]() duw ze dan maar niet in de pers
en geef ze gewoon aan mij . dan ben jij er ook vanaf |
|
||||
|
||||
![]() golf 2 roeleert bij mij zeker niet . bij ons komen de 1 tjes op de eerste plaats .
|
|
||||
|
||||
![]() Ieder zijn eigen smaak he? Daar valt niet over te twisten..
Mijn hart tikt toch iets sneller bij de oudere types.. Dus 2 roeleert bij mij minder dan 1 om het maar zo uit te drukken.. hahaha |
|
||||
|
||||
![]() iedereen zijn eigen smaak gelukkig
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij krijgt morgen schoppen en klappen op de zaak ![]() |