![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Totaal niet mijn smaak, maar wat ongelooflijk gaaf!
't Lijkt wel een levensgrote Matchbox auto. Super! ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een gave bak..super...
als ik nou nog ff de loterij win
|
||||
|
||||
![]() Dikke V!
|
|
||||
|
||||
![]() komt op mij nogal nep over eigenlijk, weet niet precies wat ik ervan moet denken...
|
|||
|
|||
![]() Het 1ste wat ik dacht, Photoshop:p
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Die wielen zij echt overkill , uit brunssum en ik heb m nog nooit gezien??
je moet er van houden , respect voor het werk , voor de rest goed lelijk
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Oef, wat een vreselijk ding! Wel respect voor het werk! En die Eos koplampen staan de V eigenlijk wel goed!
|
|
||||
|
||||
![]() vind het ook 3x niks.
|
||||
|
||||
![]() Zover ik op de foto's kan zien is het wel super afgewerkt. Mooie kleur ook, de stijl van de auto is gewoon een kwestie van smaak
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zou hem voor mij niet worden.
Gelukkig kan ik hem ook niet betalen dus hoef ik me niet druk over te maken... |
|
|||
|
|||
![]() koplampen staan hem goed
net de golf 6 ![]() de rest is niet mijn stijl ... machtig die koeling bij de vermogen test bank ..... ![]() Last edited by Alberto : 21-02-2008 at 18:43. |
|
||||
|
||||
![]() Mensen die dit mooi vinden en erin zouden rijden hebben een kleine piemel, dat is niet mijn mening dat is een feit...
![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een intellectueel hoogstaande opmerking.. straks ga je nog over exen beginnen ook
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
![]() is er wetenschappelijk bewijs voor ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand misschien de link even doorsturen aan Volkan ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik pas me aan aan ons regeringsbeleid... (mooie smoes he ![]()
|
||||
|
||||
![]() ah okee, ik dacht ff dat je een petje opgezet had
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
En ohwja Marcski, ik weet dat je graag de thee-drinkende, linkse vredesstichter/ wereldverbeteraar wilt uithangen, maar probeer ook eens de humor van sommige opmerkingen in te zien, platte flauwe opmerkingen kunnen soms nog best grappig uit de hoek komen, het is volgens mij al lang geleden dat ik jou buiten deze soort commentaar opmerkingen nog iets leuks heb zien posten...