![]() |
|
||||
|
||||
![]() 6 x 15 ori .
Wie weet wat het velg nummer is voor de deep dish uitvoering ? Zo te zien zijn ze dit iig niet maar just to be sure ... Iemand enig idee wat de ET waarde van deze velg is ? Of moet je daar het PORKA nummer voor weten om dat te achterhalen ? En ja : er zaten ook nog eens H & R adapters bij met bouten dus ze kunnen onder de Passat eventueel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geef het nummer eens gert, dan zoek ik ff voor je (als het nummer nog herkend word)
|
|
|||
|
|||
![]() kijk anders vanavond ff bij mij in het grote "ikheballeonderdeelnummersvanPorschewielen" boek
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal dr straks een eens ff goed schoonmaken aan de binnenkant
|
|
|||
|
|||
![]() dus daar kunnen we dan vanavond van eten ??
|
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor .. Norit als voorgerecht : komt alles goed
|
|
|||
|
|||
![]() De ET waarde van de 6" Fuchsen is 36. Volgens mij gelijk voor de tubeless en niet tubeless (='deep-dish') velgen.
Hou er rekening mee dat afdichting van je toekomstige banden een crime is als je geen binnenbanden gebruikt. Sommigen houden ze zonder binnenband en met wat speciaal dik vet wat langer op spanning... Oh ja, de binnenbanden voor de deep-dish velgen zijn heel speciaal en worden niet meer geleverd IIRC. Het speciale eraan is het erg schuin staande ventiel tov de binnenband (onder een erg kleine hoek). Als je die speciale binnenbanden vindt, zijn ze ook nog eens voor de toendertijd gangbare 'hoge' banden (80-serie); een setje 175/55/15 binnenbanden zul je dus helaas niet vinden ben ik bang. Bovenstaande was voor mij reden af te zien van de niet-tubeless Fuchs velgen :frown: Het diepe velgbed is wel weer erg gaaf (helaas). Groeten, Walter |
|
||||
|
||||
![]() 911.361.016.10 5.5x14 46mm offset
901.361.012.01 4.5x15 42mm 901.361.012.04 5.5x15 42mm 901.361.012.06 6x15 early deep dish. 36mm 911.361.020.10 6x15 late - 1972