![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals een aantal van jullie al weten heb ik naast mijn Jetta GT 16V ook nog een witte Golf 2 Diesel.
Ik loop nu al een hele tijd rond met het idee om de Golf (die mijn dailydiesel wordt) om te bouwen in de OldSchool stijl. Nu heb ik dus alvast een computerontwerp gemaakt en ik hoor graag wat jullie ervan vinden! ![]() De verdere planning bestaat uit: - Wachten op wat beter weer...... - Buitenkant rolleren in mat beige/ matzwarte motorkap en geblokt dak - Leuke velgjes eronder steken, ATS Classic zit er nu al onder! - Misschien nog de verlagingsveren vervangen door een schroefset - Zwarte vloerbedekking in het interieur Dus zo gauw het weer wat verbeterd gaan we beginnen en hou ik jullie op de hoogte!
|
||||
|
||||
![]() k zou het geblokte dak laten en voor dunne bumpers gaan! Maar tof gedaan die tekeningetjes... kan je ze ook niet voor een jetta maken?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vette plannen!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Gave tekeningen!!! Ga voor de dunne bumpers!!
En ATS Classic past hier toch perfect bij? |
|
|||
|
|||
![]() mooie projeckt succes er mee.
|
|||
|
|||
![]() Nog een ideetje: helemaal zwarte achterlichten? Op de sloop in 's-Graveland ligt nog een Golf met zo'n setje.
|
|
||||
|
||||
![]() inderdaad dunne bumpers en die zwart/rode achterlichten. alleen dat geblokt dak vind ik 3x niks.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar ben ik al mee bezig, ben nu de mijne aan het maken dus als die klaar is heb ik ook zo'n soort tekening van een Jetta......
|
||||
|
||||
![]() Ik zou voor dunne bumpers gaan, en de wielkastlijsten ook weglaten. Het dak had ik persoonlijk ook niet geblokt gemaakt. Verder wel leuke ideeën. En een schroefset kan nooit kwaad
![]()
|
||||
|
||||
![]() sorry, vind het nogal 2006 allemaal
|
||||
|
||||
![]() Me too, het is niet echt orgineel meer en die golfjes zie je echt al heel veel.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
helemaal mee eens maar soms ziet de 2006 look er beter uit dan wat het nu is dus lekker laten doen gr mike |
|
||||
|
||||
![]() Als het 2006 is, is het toch juist old skool
![]() Enne dunne bumpers en geen geblokt dak ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk om al van te voren je project te laten zien
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat je zelf tof vind moet je doen uiteraard. Alleen zou ik er geen dakrek opzetten, irritant, zeker als je er veel mee gaat rijden, dat gaat fluiten.
Overigens zou ik het dak Vinylzwart maken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja ik zou ok voor dunne bumpers gaan.
en zkr geblokt dak ![]() alleen het rek zou ik zelf ook er af halen. al gedacht aan wat voor velgen? succes |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op het moment sitten er ATS Classic's onder (6J X 13") Maar misschien dat er ooit nog es mijn BMW M3 velgen onder komen (7J X 15")......
|
||||
|
||||
![]() gewoon verbreed staal eronder
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja doen, erg leuk!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
of echt zwart vinyl erop plakken, zoals je wel bij oude s-type jaguars ziet. dat is echt oldskool ![]() db |