![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() staan te koop op MP, velgmaat is 16" 7j breed ET 37. zou het iets zijn voor onder mijn golfje? beetje groot voor mijn smaak... maar wel lekker cheap :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() wat is cheap, want ik vind ze erg stoer
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Scam
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind ze ook wel stoer ja! maar gaat het passen onder mijn golfje (heb geen kaas gegeten van et waardes)
|
||||
|
||||
![]() hoezo scam gert? ken je de verkoper?
|
||||
|
||||
![]() Kopen en proberen, passen ze bij jou niet, kom ff naar Breda en dan pas ik ze onder de passat en neem ze voor 150 over.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ok, kga morgen bellen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Doe dat, en laat me wat weten anders, ik vind ze super. Alleen denk ik dat er meer zullen bellen of hebben gebeld.
|
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens waar ze verkocht worden LOL
En heel toevallig wordt er 4 minuten na een bod weer een bod gedaan waar ze 100 euro er boven op gooien Kan ongelijk hebben maar als je m nu mailt wil hij er minimaal 270 euro voor hebben Snel verdiend in 4 minuten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd, dat is MP, je kunt je eigen prijzen opdrijven
|
|
||||
|
||||
![]() ja ok, maar als hij het niet kwijt raakt voor dat geld... en op de foto lijkt het een velgenhandel, maar hij heeft wel maar 1 ad op MP op het moment...
proberen kost niks