![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee mensen ik zet bij deze mijn golfje tekoop.
Het gaat om een 1300tje uit 1987 met 114000 km op de teller. Aan de buitenkant in de auto niet zo mooi omdat ik er een paar deukje uit heb gehaald en in de grondlak heb gezet maar nog niet gespoten heb. Verder is er een hoop vervangen aan de auto zoals: Koppelings platen Drukgroep waterpomp Distubutie riem kachelradiateur Uitlaat wiellagers remcilinders remvoeringen veerschotels (lagers) carterontluchting benzine filter ontsteking Bumper met chrome bies en nog wat klein spul zoals: Bougies + doppen verdeler kap rotor en vast nog wel wat. dus de komende jaren zal er technies weinig aan mis gaan. De achterklep van de auto is lelijk maar ik heb er nog een nieuwe bij. Apk tot ocktober 2008 De auto hoeft niet persee weg want heb ruimte zat maar heb ondertussen ook auto`s zat dus er zou iets weg mogen. ![]() Hier een paar foto`s van VORIG jaar. (de auto staat nu op originele wielen en veren) ![]() ![]() Vr.pr 750euro`s
|
||||
|
||||
![]() foto's van hoe hij er nu uitziet?
ook van het interieur en dergelijke..
|
||||
|
||||
![]() ik ben nu aan het werk en deze stonden nog op internet maar plaats de foto`s van nu er vanavond bij.
Gr
|
||||
|
||||
![]() okido, ben benieuwd!
|
||||
|
||||
![]() er is eigenlijk niks aan verandert hoor. Alleen de originele wielen zitten er op en hij staat een paar cm hoger.
Verder ligt er op dit moment geen vloerbedekking in en de achterbank is er nu uit. Omdat dat nog stonk van toen de kachelradiateur kapot was gegaan word dat nu gereinigd en komt er woensdag weer in te liggen.
|
||||
|
||||
![]() nee maargoed, de foto's die er nu staan geven ook niet echt een denderend beeld van de auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() klopt. Komt goed!