![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Bij deze bied ik mijn Volkswagen golf II te koop aan. Het is een mooie en nette 1.8 8v gti wolfsburg edition van 91' Recent distrubutieriem+spanrol vervangen Waterpomp en thermostaat nieuw 2 maand oude schroefset (stroeve motorsport) Grill met rode bies Sportuilaat 15 inch bbs velgen met 16 inch vw doppen Rode bies in het interieur die tevens zeer netjes is. Nieuwe koppelingskabel Heldere koplampen Kmstand:193.548 Opties: Cv,origineel volkswagen Siglachromen ruiten Edition interieur apk tot 16mei 2008 Er zit wel een beetje werk aan de auto zoals de krikkapjes missen in de sideskirts,voorste verbreders zijn een beetje gescheurd en de achterbumper zitten wat krassen op. met een beetje moeite heb je dit weer netjes en heb je super mooie wolfsburg! Auto is altijd van een liefhebber geweest en met liefde behandeld maar omdat ik een andere auto moet hebben voor mijn werk moet hij helaas de deur uit. €2450,- Prijs is vraagprijs,bij serieus interesse kun je me gewoon bellen. M.v.g, Gerben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Koele : 26-02-2008 at 16:29. |
|
||||
|
||||
![]() wat is de vraagprijs dan? mooie auto!
|
|||
|
|||
![]() Prijs van al dit moois, of lees ik er overheen ?
|
|
||||
|
||||
![]() 2450 euro
![]()
|
|||
|
|||
![]() sorry was ik vergeten erbij te zetten
adv is aangepast en zoals er staat is de prijs de vraagprijs! groeten gerben |
|
|||
|
|||
![]() Kleur Darkburgundy?
|
|
|||
|
|||
![]() jep lc3u
|
|
|||
|
|||
![]() wegens wijziging van plannen op mijn werk hoeft ie niet meer weg
dus bij deze,hij is niet meer te koop! sorry voor de eventueel geinterreseerden |