![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop/Ruil aangeboden:
Ats classic velgen de originele uit 1976 Steek 4x100 et 20 eventueel incl spoorverbreders voor 0.5 cm, achter 1.5 cm. Zitten bijna nieuwe banden op gemonteerd (500 km oud) Maat: 165-55-13 merk nankang (t.w.v 200 incl monteren balanceren) Ze zijn gepolijst, het zijn echter wel oude wielen dus geheel concoursstaat zijn ze niet. Maar zeker netjes voor op een dail driven vw!!!! Ik heb ze onder mijn golf 1 cabriolet zitten, i.c.m een koni schroefset Foto's ![]() ![]() ![]() Hier een foto met de nog oude plofbanden: ![]() De wielen zitten nog onder mijn cabriolet, ik heb imiddels porsche cookie cutters opgeknapt en wil deze nu onder mijn cabriolet monteren. Echter daar heb ik adapters voor nodig van 4x100 naar 5x130. De velgen zijn te ruil tegen goede kwaliteit adapters. Inruil van stalen velgen kan ook. Prijs omdat het moet € 375,- inclusief spoorverbreders. of dus ook zo om te ruilen met adapters van 4x100 naar 5x130 Als je stalen velgen inruilt word de prijs € 250,- Last edited by Samurai : 04-03-2008 at 12:44. |
|
||||
|
||||
![]() Upje
|
|
||||
|
||||
![]() Een goed bod is welkom mensen!!
|
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
inruil van gewone 13 inch stalen velgen? ik heb nog een set 13*5.5 et37 liggen met banden. heb zeker wel interesse in de wieltjes contact me even op marcostapper4@hotmail.com Last edited by streetmagic : 03-03-2008 at 16:17. |
|
|||
|
|||
![]() ik kom ze ze morgen ochtend halen. tot dan
|
|
|||
|
|||
![]() VERKOCHT AAN MIJ
![]() ben dr zeker wel blij mee ![]() hartelijk dank. |