![]() |
|
|||
|
|||
![]() HIJ IS VANDAAG OPGEHAALD EN M'N NIEUWE RIDE IS EEN R32 GEWORDEN!!!
Merk: Volkswagen Model: Golf Bouwjaar: 2000 Kilometerstand: 97.000 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: LPG-G3 Gewicht: 1373 kg Kleur: Grijs Vermogen: 150kW 204PK Cylinderinhoud: 2792cc Vraagprijs: 12.950 Wegens aanschaf van een andere auto is deze exclusieve 204PK sterke Golf IV op LPG te koop. De combinatie van vermogen en het rijden op G3 is uniek! De gasinstalatie heeft nog +/- 1 jaar garantie en is bij 65.000KM ingebouwd. Enkele Specificaties: ABS ESP Alle Airbags Origineel alarm 4-wiel aangedreven LPG-G3 onderbouw Centrale vergrendeling op afstandbediening (2 klapsleutels) Electrische ramen Cruise Control Snelheidsregelaar Vol automatische Airco Climatronic Recaro zwart leder interieur In hoogte verstelbare stoelen Lendesteun verstelbaar Lederen armstaun Stoelverwarming 2 Hoofdsteunen op de achterbank W8 interieur verlichting Verlichte make-up spiegel Leeslampje(s) voor + achter Regelbare dashboardverlichting Lederen stuurwiel Handrem etc. Stuur verstelbaar in hoogte en diepte Geborsteld R32, GTI 25 jarige edition aluminium interieur Aluminium pedalen en voetrustplaat Multi-functionele radio met hetzelfde blauwe display als het dashboard (Pioneer) Comfortpakket (Ramen sluiten via afstanbediening) In delen neerklapbare achterbank Armsteun voor + achter Automatisch dimmende binnenspiegel Automatische ruitenwissers Regensensor Originele afneembare trekhaak met 13-polige aansluiting en verloop naar 7-polige aansluiting Compleet winterpakket (Verwarmde ruitensproeiers etc.) Overcomplete boardcomputer 8 Luidsprekers met speciale versterker 17 Inch VW Santa Monica speciale velgen 4 Z.G.A.N. banden Mistlamp achter Xenon koplampen Koplampsproeiers Witte knipperlichten Electrisch verstelbare spiegels (blauw glas) Electrisch verwarmde spiegels Getint glas Metallic lak Deurklinken in kleur Alle stootstrips in kleur Kentekenplaten met dikke letters V6 voorbumperlip (3 uitsparingen) V6 achterbumperlip Origineel dubbele uitlaat ![]() ![]() ![]() Ik vergeet vast nog veel te veel! De auto is compleet origineel m.u.v. de gas inbouw. De auto heeft al zijn onderhoud tijdig gehad bij de dealer (boekje compleet afgestempeld). De auto heeft in Januari zijn laatste longlife beurt gehad (30.000km geldig), bij deze beurt is de accu vervangen en de voorste remblokken zijn vernieuwd. De banden zijn eind vorig jaar gemonteerd. De auto is geheel schadevrij en verkeerd in uitstekende staat. Mocht u interesse hebben, of extra info willen etc. verneem ik het graag van u. Last edited by RS50Jochem : 29-03-2008 at 19:05. |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij vergeet u de prijs...
|
|
||||
|
||||
![]() OOK welkom, de prijs staat er wel bij hoor!
Mag ik vragen waarom je er gas op hebt laten zetten? Ik snap het even niet, waarom je op zo'n auto een lpg installatie zet! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik snap het wel met de huidige benzineprijzen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jochem, had jij niet ook een Megane CC?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sorry, ik heb deze berichten allemaal niet gezien..
De lpg is er gewoonweg ingebouwd om een redelijk geweld aan vermogen te hebben en toch zuinig te kunnen rijden met de huidige brandstof prijzen.. Redelijk begrijpelijk als je het mij vraagt.. Heej Haas, ik had idd de Megane CC die totall loss is gegaan.. Owja, de auto is vandaag opgehaald en ik ben nu eigenaar van een R32!!!! Dus gewoonweg nog wat meer en mooiers..!!! |