![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo allemaal,
weet iemand waar de pakking met nr. 11 op het onderstaande plaatje te verkrijgen is? deze pakking zit uitgerekend niet in de pakkingssetjes die we hebben. rondgebelt bij zaken in de buurt, ook met geen succes. het gaat dus om de pakking tussen de inlaatspruitstuk en de metalenplaat onder de carburateur. ![]() klik voor vergroting hopelijk kan iemand mij ermee helpen.
|
|||
|
|||
![]() hebben ze die niet bij de dealer?
probeer anders hier www.aps-bv.nl eens
|
||||
|
||||
![]() iemand nog suggesties ?
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb ik ook naar gezocht,zelfs bij classic-parts niet ik heb mijn oude in een bakje heet water gegooid even laten weken en op laten drogen,weer gemonteerd en lekvrij!!
(ik heb volgens mij nog eventueel een oude liggenals je 1 nodig bent) johan |
|
|||
|
|||
![]() zelf 1 maken is goed te doen volgens mij !?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Ben er ook eens voor heen geweest naar de dealer. Zonder succes
![]() Kreeg te horen dat ie niet meer leverbaar was! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is helaas geen optie meer. hebben m echt nieuw nodig. het dingetje is naar de automaterialenhandel gegaan om gestraald te worden. hebben die pakking niet verwijderd omdat we er vanuit gingen dat die wel in de pakkingset zat, dat bleek niet het geval. en nu is die kapot gestraald. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zelf maken wat al eerder is gepost, lijkt me niet een heel moeilijk project.
Lijkt dat je helemaal niks, vloeibare pakking.