![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gister gezien op omrop fryslan
Passat R36 die ging met een geijkte snelheid van 253km over de afsluitdijk. NIET NORMAAL wat gaat dat snoeihard!!!! ![]() Was een Deen de deense meneer mocht bij aanhouding direkt een boete kontant betalen van 1500,- euries ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi bedrachtje om direct ff te betalen maar ja het nodigd ook uit met zn kanon , mooi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (deze foto is bij pon genomen hoofd gebouw . )
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat er meer losse motoren in omloop zijn dan complete auto's
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Contant betalen? Oh?? Sinds wanneer maken ze uitzonderingen??
Is toch rijbewijs kwijt? Ik snap er niks meer van....
|
||||
|
||||
![]() @JettaPowerrr
Buitenlanders moeten altijd contant betalen.. Met Duitsland en België heeft Nederland een regeling dat ze de boete thuis krijgen. Met wat voor een auto hebben ze erachteraan gereden dan?
|
|||
|
|||
![]() dat heb ik met de Volvo ook gedaan
![]() had de brug tegen op de friesland kant ,toen hij weer naar beneden was planken met die handel ![]() had er dik 245 km/h op de klok moet kunnen ![]() Quote:
een golf R32 met een standaard achter bumper van een golf 5 Last edited by Alberto : 15-03-2008 at 14:49. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met de R32 bumper ziet de auto te uitdagend eruit ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
doen ze wel meer .... ze hebben ook een zwarte T5 V6 ( heb ik gelost in leeuwarden ![]() zie je ook totaal niks aan ... |