![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kheb nog liggen wegens het verkopen van mijn auto en het bijna geen tijd meer hebben om me wielen aftemaken....En setje bbs rm's waar ik al aan begonnen was!!!!
Specs: -2-delig -6.5 J (0,5 Inch buiten rand) -15 Inch -et 33 -4x100 Harten zijn geheel geglaspareld en in de grondverf gezet....Moeten dus alleen nog in de gewenste kleur gespoten worden ![]() 6 x 0,5 j randen (blanken lak verwijderd maar moeten nog wel even netjes opnieuw gepolijst worden) Dus 2 reserve randen ![]() 5 naafdeksels !!!!! Altijd handig 1 extra en 130 nieuwe rvs bouten (een paar extra dus)en tube sikaflex kit..... ![]() ![]() ![]() ![]() En voor dit al zat ik zelf tedenken aan iets van 450 euro....
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! ![]() Last edited by blomdegekste : 02-05-2008 at 08:24. |
|
||||
|
||||
![]() Interesse in ruilen tegen Zender velgen? (kan het toch altijd vragen
![]() En is het makkelijk om de set weer in elkaar te krijgen of komt daar nog wat vakmanschap / machines bij kijken? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee sorry geen interesse in inruil van iets......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok, en mijn andere vraag... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is als je zelf een beetje handig ben vrij makkelijk tedoen.....En anders zijn er hier wel een paar mensen op het forum die dat kunnen doen voor je ![]()
|
||||
|
||||
![]() Even de rm's weer in het zicht
![]()
|
||||
|
||||
![]() Naar lang twijfelen toch maar wel de verkoop in.......
Enne inruil mogelijk maar beperkt !!!!!!!!!!!!!En dan alleen 16 of 17 inch met steek 5x100
|
||||
|
||||
![]() Ik heb geen interesse in je RM/s maar heb eventueel wel een set 16inch 5x100 met 195-45-16 voor je te koop.
Laat maar weten bij interesse. |
|
||||
|
||||
![]() Trappie omhoog voor me bbs rm's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer even in het zicht!!!!!Enne geen inruil meer mogelijk.....