![]() |
|
|||
|
|||
![]() De kogel is door de kerk
ik doe de jetta weg , zonder deuken !!!! Merk: Volkswagen Model: Jetta Bouwjaar: 1990 Carrosserie: Sedan 4-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 910 kg Kleur: Rood Vermogen: 51kW Cylinderinhoud: 1595cc km stand 225 d vraag prijs : auto word verkocht in orgineele staat voor 750,- ![]() auto word geleverd op 14 inc GT wielen apk is velopen door schorsing sins VAG fest in augustus 17 08 2007 en staat in de weg nu we weer 4 auto's hebben ![]() Last edited by Alberto : 05-04-2008 at 09:37. |
|
|||
|
|||
![]() niemand ?
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 750 eurie op halen staat nu echt in de weg
|
|
||||
|
||||
![]() Staat de auto nog steeds te koop??
Neem aan dat er een schroefset onder zit? en verder de auto helemaal hard? of is er nog wat mis mee voor apk?? of ook evt te bespreken met apk?? Dennis |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee schroef set is er onder weg Auto gaat weg omdat ik een passat heb gekocht nergens anders voor, technies is de auto gewoon goed geen gebreken geen verborgen dingen voor 750 euro mag je er zelf een apk op drukken ![]() sinterklaas duurd nog even ![]() Last edited by Alberto : 05-04-2008 at 10:01. |
|
||||
|
||||
![]() okeej..... hmmm had verwacht dat het schroefset ernog onder zat.. verder een hele strakke jetta!! ge d'r even over denken. je hoord van me
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
voor 750 euro ? een kw variant 1 is nieuw nog duurder ![]() strak is hij zeker ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mag op slot
|
|
||||
|
||||
![]() Bist 'em kwiit Alberto?
|