![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iemand een adres die een verlaagde golf 1 wel wil uitlijnen???
Nogal moeilijk schijnt ditte zijn. Ik kan ook zelf uitlijnen maarja heb geen uitlijnapparatuur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is kunnen ze dat gewoon bij de profile, kwikt-fit etc. doen... Rij-hoogte moet daar niks mee te maken hebben...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De praktijk wijst nogal eens anders uit. Probeer een uitlijner te vinden die ook weleens auto's voorhet circuit uitlijnt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jawel, want bij de meeste oudere uitlijnkasten kunnen dan geen contact met elkaar krijgen omdat de auto zelf dan in de weg zit. Dat heb je dus niet als hij niet verlaagd zou zijn! ![]() En Kwik-SHIT die mensen komen dus echt niet aan mijn auto, heb er zelf gewerkt en maar 1 jaar volgehouden. Echt verschrikkelijk (met uitzonderingen natuurlijk).... Meer zeg ik er niet over ![]() |
|
||||
|
||||
![]() In Hengelo, naam weet ik niet zo meer, maar die hebben een brug in de grond.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Ja ik weet het weer , Kluinhaar ik ben er zelf ook geweest met mijn Golf 1.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() juist, kluinhaar....zit aan de wegtersweg
|
|
||||
|
||||
![]() Is een stukje rijden maar Reifen Stiebling in Suderwick (Dinxperlo)
Is het bedrijf bij ons in de buurt dat bijna alle Lage auto's uitlijnt. Vanaf almelo ong. 60 a70 km. |
|
||||
|
||||
![]() Ik had polosiem deze tip ook al gedaan, misschien kun je hem vragen naar zijn
ervaring. René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tjah kluinhaar. Werken die achterlijke vrouwen daar nog steeds achter de balie?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geen idee, maar die lijnen toch niet uit... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() lammert van der meulen dokkum
doet ook veel auto's voor de race |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, ze werkt er nog steeds. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weer wat geleerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() uhm,
de bandenberg in hengelo heet het geloof ik. snelweg afslag hengelo zuid. |
|
||||
|
||||
![]() is het niet mogelijk om hem even omhoog te schroeven en dan laten uitlijnen..
zit met het zelfde en moet hem namelijk ook nog uitlijnen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee, omdat je als je hem dan weer naar beneden schroef de afstelling weer niet goed is ! gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() ik draai em altijd even een stukkie na boven dat ie uit te lijnen valt en dan laat ik em altijd weer zakken,heb nooit geen problemen met de afstelling!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Door je auto omlaag te schroeven zakt je stuurhuis naar beneden. Aangezien de spoorstangen mee zakken zullen je wielen allebei een beetje naar buiten sturen. Je hebt dan uitspoor.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben in assen geweest bij golf1 onderdelen (die hier dus ook adverteerd) Heeft mn zwarte golfje uitgelijnd staat toch ook vrij laag. Heeft zijn uiterste best gedaan om ook de camber goed te krijgen de conische bout kreeg m niet ver genoeg op zij. Hij heeft m toen verder gedraaid door een "ding" tussen de veerpoot en de velg om m nog rechter te krijgen. (assen is goed te doen vanuit drachten) |