![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik kan via via een golf 2 edition blue kopen... tis een duitser en nog een project...
dit zijn wat gegevens: Der Motor ist neu hat noch nie gelaufen. Verdichtung 7,6:1. Nockenwellen 276° verstellbares Nockenwellenrad, verstellbares Kettenrad. Zylinderkopf hat leichten Brennraum schaden. G60 Motorblock. 2.0L Kolben, G60 Kurbelwelle (gehärtet) , Sachs Power Clutch, Ladeluftkühler groß.Ölkühler groß. Im Moment ist kein Steuergerät verbaut. FK Geweinde Stoßdämpfer (neu) 70mm Supersprint. KKK 26 (gebraucht) Krümmer ohne Wastegate. Innenraum leer. 1 Rennsitz. mijn vraag is : mijn duits is prima maar wat betekent dit? Zylinderkopf hat leichten Brennraum schaden?? post ook wel ff foto's
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() dank je henk..
|
||||
|
||||
![]() verbrandingsruimte van de cylinderkop blijkbaar....
Keertje iets afgebroken en putjes erin ofzo?
|
||||
|
||||
![]() prijs is er ook naar...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
komt dus waarschijnlijk door de montage van de turbo dat het daar binnen niet echt goedgegaan is. |
|
||||
|
||||
![]() is t wat?
|
||||
|
||||
![]() volgens mij zit er nog veel werk aan..
![]() denk dat je stijn een keertje mee moet nemen om te kijken die is zo 16v turbofanaat... |
|
||||
|
||||
![]() yup... maar als ie de prijs hoort..;D..koopt ie hem zelf.....
|
||||
|
||||
![]() en alle onderdelen zitten erbij...... geld nood en tijd nood....verlies van z'n baan, etc etc...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de een zijn dood de ander zijn brood ![]() |
|
||||
|
||||
![]() precies...maar een vraag aan de turbo mannen..op zijn uitlaatspruitstuk zit geen wategate..kan dit kwaad of is dit gewoon een cheap ass oplossing? en een kkk26 is een kleintje toch? van een audi 200 turbo toch?
|
||||
|
||||
![]() hij claimt rond de 280/300pk..klopt dit? en is 2750 een gekke prijs?
|
||||
|
||||
![]() KKK26 heeft een externe wastegate zeker....zit ff na te denken..
|
||||
|
||||
![]() tweede mailtje...Kopf ist noch Ok ist noch ein 2. Kopf dabei. Kolben sind orginal vom 2.0L 16V. Innenraum ist leer wegen Gewicht. Sollte ein rennauto geben für 1/4 Meile. Mt digifant wird der Motor so nicht laufen da Bosch Motorsport Einspritzdüsen drin sind (6x größer als G60 Düsen). Wenn Digifant dann mit Audidüsen.
|
||||
|
||||
![]() K26 is veeeel te groot voor een 1.8 of een 2.0.
Spoelt pas bij een 3500-3800rpm. Zonder wastegate...hahahahhahahahhaha veel plezier met de eerste 1000meter. Kortom, project mislukt en een sukkel vinden die er niks van snapt en het ding koopt. Turbo techniek...is niet gemakkelijk. En 280pk en 300pk kan ik ook roepen. Zeker als het ding geen meter heeft gelopen. En hoe wil je dat ding door de RDW krijgen?? Maar als je van een gokje houdt altijd kopen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zit dus ook geen ED blue leer meer in......dus je koopt een schimmel van een auto. Met een niet werkende motor. En als je er geen verstand van hebt....wordt dit dus niks. Bosch motorsport injectoren....die heb ik ook hoor hoeveel moet je er hebben. 6x groter dan G60 = dus 6x 245cc DAT IS DUS MEER DAN 1,4 LITER PER INJECTOR..... HAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA Moet ik nog doorgaan.....hahahahahahahhahah Wat een onzin verhaal. Dacht dat jij wel iets verstand had van tuning Richard.....??? |
|
||||
|
||||
![]() vraag aan mensen zoals jou, om advies andré....... zoals ik zeg, kan hem kopen..heb hem niet gekocht, t is me aangeboden....vandaar dat ik ff doorvraag...en idd. het injectoren verhaal begreep ik ook al... maar het turbo verhaal is nieuw voor mij. heb nog geen kaas gegeten van turbo's en vandaar mijn vragen..en het casco och..zou een onderdelen auto worden...