![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is weer zover, heb weer een andere auto
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En nu heb ik een golf mk2 1300 van 1987. Overgenomen van Arno van het forum. Technisch is de auto goed alleen cosmetisch is het niet veel. Rechterdeur heeft een hek van te dichtbij gezien dus daar moet een andere in(al gevonden) en verder zitten er veel reperatieplekken op waar roest heeft gezeten. ![]() ![]() ![]() Ik had nog een set Votex wielen liggen, beter dan die putdeksels die er nou onder zaten. En ik ben de auto gaan rollen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo staat ie er nu bij. ![]() ![]() ![]() ![]() Plannen zijn voorlopig, eerst apk volgende maand en een schroefsetje. Verder moeten er een paar hele dikke wielen onder komen maar dat zal wel na de winter worden. Tot zover.
|
||||
|
||||
![]() Succes ermee, maakt er maar een mooie golf 2 van misschien nog een s-demper nodig, ik heb er nog een in de aanbieding,.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kost da??
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit zo op de foto's en een mooie kleur.
![]() nog een speciale lak gebruikt om hem zo strak te krijgen?? succes verder met je nieuwe aanwinst |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd op de foto's ziet het er goed uit maar irl vind ik het erg tegenvallen, heb metalic verf gebruikt maar door het rollen krijg je allemaal vlekken waar de metallic deeltjes dicht bijelkaar zitten. ik ga er een andere kleur op doen, gewoon een zijdeglans.
|
|||
|
|||
![]() zonde man dat het rollen niet zo strak is geworden !
word wel weer een leuk wagentje ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Met zijde glans gaat het erg mooi uit zien ik heb dat er ook erop zitten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wordt zowiezo een ral kleur ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk bezig, schroefsetje kan die wel gebruiken ja
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk bezig zo, ben benieuwd wat het word
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb aankomende week vakantie dus hoop ik veel te kunnen doen, in ieder geval opnieuw rollen maar nu een ral kleur. En een schroefset bestellen, ik ga een poging wagen om hem zelf te monteren
![]()
|
||||
|
||||
![]() schroefsetje monteren stelt niet zoveel voor hoor.. als je wilt staat hier de schuur + gereedschap ter beschikking. (je komt regelmatig hier in de buurt toch?)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als je wil kan ik je wel helpen met het monteren van je schroefset ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hej matheo, ik kom al een jaartje niet meer daar, relatie is vorig jaar over gegaan ![]() als je wil kan ik je wel helpen met het monteren van je schroefset ! gr. Martijn thanx martijn, jij zit redelijk in de buurt, misschien maak ik wel gebruik van je diensten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() En anders wil ik ook wel helpen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En ik wil ook best ff helpen. Heb evt. ook de doppen te leen waarmee je de toplagers kunt vastzetten.
|
|
|||
|
|||
![]() ik hoor het wel als het nodig is, zo'n speciale dop heb ik ook liggen
![]() gr. martijn
|
||||
|
||||
![]() Succes met je project
|
||||
|
||||
![]() thanx allemaal voor jullie hulp aanbod, veel liefde op dit forum
![]() klein updeetje schroefset heb ik besteld, is een TEC geworden via chris(breadfan) een andere onderlip geregeld want de huidige is vormloos naar alle waarschijnlijkheid komt er een s-rohr demper onder(polopower) en ik ga vandaag eff een nieuwe kleur uitzoeken voor de auto, heb deze week vakantie dus kan ik redelijk veel doen.
|
||||
|
||||
![]() Met die s-rohr demper moet je trouwens ff kijken waar die onder vandaan komt.
Ze zijn namelijk origineel voor een nieuw type Golf 2 gemaakt, en die hebben een iets ander uitlaatsysteem. Probleem had ik bij m'n Golf 2 uit '85 met die demper...uiteindelijk met een hoop verloopstukjes en een middendempervervanger eronder gekregen zonder te lassen :P |