![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben op zoek naar een 83er of 84er Golf 2. Motortype is niet belangrijk, al heb ik een beetje een voorkeur voor een 1.3 of 1.6 omdat daar doorgaans wat minder mee geragd is.
Hij moet hard zijn. Een schadevrije Golf 2 van die bouwjaren roest niet dus dat moet niet zo'n probleem zijn. Technische gebreken is geen probleem zolang de koets maar netjes is. Kleur ook niet belangrijk. Er zijn 2 dingen van belang; hij moet 2-deurs zijn en hij moet een originele nederlander zijn. |
|
|||
|
|||
![]() johan uit gorredijk heeft nog een casco staan volgens mij jettaracing hier opt forum even vragen?!
|
|
||||
|
||||
![]() Clyde heeft een juni 83'er. Wel 4 deurs en met een 93 kenteken. Geen echte NL'er, maar een oudere zal je niet snel tegen komen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is die te koop dan? Met Johan heb ik al contact gehad maar ik twijfel nog een beetje omdat ik een rijdende zoek... Of niet rijdend maar wel compleet met motor zodat hij rijdend te maken is...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Golf 2 is vanaf september 83 gebouwd. In Juli 83 heeft de golf 2 een type goedkeuring gekregen. Dus juni 83 kan niet. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar.... Is dit wat? Een eurotjes of duizend ga je wel uitgeven aan zo'n auto, de meeste mensen weten wel dat deze types steeds zeldzamer worden. golf2
|
|||
|
|||
![]() Ik heb €1750 betaald voor mn mk2 golf van 11-1983. Incl invoeren enzo.
Betreft een 1.6 CL 120dkm gelopen, 1e eigenaar. 83'ers zijn zeer zeldzaam , bijna belasting vrij dus dat kost wat. Last edited by T!m : 29-04-2008 at 18:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En toch is het zo; ![]() Voertuigsoort; personenauto Merk; VOLKSWAGEN Handelsbenaming; GOLF CL 55KW Brandstof; Benzine Datum eerste toelating; 30-06-1983 Proost ![]() Auto is overal hard btw, zeker iets leuks van te maken! Is de 85'er Golf van Gertjan trouwens niet iets voor je? ![]()
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 29-04-2008 at 19:23. |
|
||||
|
||||
![]() roesten niet? ik had een '89er.. zag er zo uit aan de onderkant (beide kanten, voor)
|
||||
|
||||
![]() Tsja, een auto uit 89 is ook al bijna 20 jaar, en 5 jaar over de gemiddelde levensverwachting heen...
Ik heb net een '86 er gescoord (ingeruild). Nette wagen nog. Toch leuk spul. Jens |
|
||||
|
||||
![]() Heb die van mij ook te koop maar is wel van bj 86, maar misch lijkt het je wat.
Zit nieuwe apk op deze week gekeurd het is een 1.3 met een 4 bak. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een carrosserie van een 86er, gratis op te halen.....
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() idd ik doe ook 1tje weg wel belgische wagen maar nergens roest te bespeuren
|
|
||||
|
||||
![]() Een '85er 5-deurs is zeker ook niks voor je?
![]() (is een vroege '85er, 14 maart ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gedurende 2 maanden reageert iedereen, behalve de TS ?!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, ik zat net eigenlijk er doorheen te lezen. Ben inmiddels voorzien. Het is toch een 90er edition geworden als project auto in de kleur LP5U... Zeldzame kleur dus. Als iemand daar plaatwerkdelen voor heeft?
|