![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik heb mij een jaar geleden hier al aangemeld maar eigenlijk heb ik mij nog nooit echt voorgesteld. Ik ben ingelogd onder de naam golf1tattoo omdat de golf1 en tattoo's Mijn grote verslavingen zijn. Zo erg zelfs dat ik een cartoon-afbeelding van een Golf 1 op mn been heb laten tatooëren. ![]() Mijn echte naam is Roy, ben (net)29jaar, woon in Z.O. Drenthe en rij al vanaf mn 18e in VW golfjes. Sommigen van jullie zullen mij misschien wel kennen van golfc@brio.com of hebben wel ns met me gesproken op n meeting. Ik heb tot nu toe de volgende auto's gehad: - Golf I 1.5C bj '83 zwart (kwam ik te laat achter dat het toen om een speciale scorpion-uitvoering ging ![]() - Golf II 1.8 GTI bj '85 zwart HG-BS-51 - Audi 90 2.3E bj '89 blauw metallic (maar 3 mnd gehad) PP-SF-93 - Golf II 1.8 GTI 16V PL bj '88 zwart - later een KR ingelegd NH-GD-68 - Golf I 1.6 GTI bj '81 diamantsilvergrijsmetallic(nogsteeds in mijn bezit) HF-86-PX - Golf I 1.1 bj '81 wit (voor de winter) HG-91-DL - Golf I 1.1 LX goud/bruin metallic (ook voor de winter) JY-28-NG - Golf I cabrio 1.8 GLI(DX) bj '85 blauw metallic (nogsteeds in mij bezit) JG-GL-01 En sinds een paar weken ben ik ook eigenaar van een Golf V 1.6 FSI bj '05 zwart ![]() Plaatjes bijt praatje; Mijn Tattoo ![]() de cabrio (voor de Crash) ![]() De cabrio (na de crash) HIJ WORDT WEER OPGEBOUWD!!! ![]() Mijn oude LX toen met origeneel NL-kenteken en +/- 092500 km ![]() De FSI ![]() En als laatste "mijn pronkstuk" (zelf van top tot teen gerestaureerd) ![]() Mooi kontje! ![]() ![]() En het "hart" van mn GTI-tje (excusses voor de telefoon-kwaliteit van de foto) ![]() Gr. Roy Last edited by golf1tattoo : 07-05-2008 at 22:00. |
|
||||
|
||||
![]() welkom
netjes mooi wagenpark
|
||||
|
||||
![]() Welkom Roy,
Ik heb je GTI wel al vaker gezien op de meeting van watercooled. Je had toen ook een keer startproblemen kan ik me herinneren (waarschijnlijk warmdraairegelaar, of niet ?? ![]() Mooi wagenpark, en succes met de reparatie van de cabbie. Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat klopt, dat was in 2006. Zou je net zien dat ie bij zo'n meeting bijna niet wou starten. ![]() ![]() ![]() ![]() Er zat een slecht contact achter zekeringkast bij het 1e stekkerblok. Daar ben ik na Heeeeeeeeel lang zoeken per toeval achter gekomen toen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is inderdaad n tegenvaller geweest. Wat een trekhaak van een andere cabbie al niet kan veroorzaken. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, ben beneiwud hoe die cabrio gaat worden, ziet er toch uit als veel onderhuidse schade als hij de voorkant zo diep heeft geraakt, of viel dat mee?
|
|
||||
|
||||
![]() Hij is net over de voorste balk heen gegaan maar de rechterbalk
was wel krom. Twas wel te repareren(mn schoonvader heeft een trekbalk) maar ik heb ervoor gekozen om er een andere carrosserie bij te kopen. ![]() ![]() Het motorruim is al gespoten ![]() Last edited by golf1tattoo : 19-02-2008 at 18:03. |
|
||||
|
||||
![]() Ff wat nieuwe foto's gemaakt van m'n GTI
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het blijft een supernette GTI Roy. Vind de ATS'en ook super staan trouwens !!!
Dit jaar ook weer naar watercooled.nl ??? Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Welkom Golf1 tattoo!!
Veel plezier hier natuurlijk, en een mooi wagenpark heb je! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker weten de datum staat al "dik gedrukt" genoteerd in mn agenda! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi om te horen
![]() Mooi wagenpark heb je hoor ![]() Maar da's logisch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog zin om mijn golfje in elkaar te zetten lijkt me een goed plan ik heb je foto's bekeken en lijkt me kwalitatief goed werk...
T5 tdi werkbussie Golf 1979 (daily) TE KOOP Porsche 924s 1976 in restauratie Chevy pickup 5.7 automaat. (daily) golf 1976 in restauratie verkocht Suziki swift gs 1993 TE KOOP Mazda 323 f 1.5 1997 TE KOOP ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij is inderdaad grondig aangepakt, de taxateur was zeer te spreken. ![]() Ik ben nu nog met de cabrio bezig. Die had een half jaar geleden al klaar moeten zijn. Dus kheb helaas nog geen yijd voor een volgend projectje. ![]() |