![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb 2 mensen gevonden die in de buurt staal verbreden.
Dat is in Oude Pekela en Hoogeveen. Kan iemand me daar telefoonnummers van PM-en? Hoogeveen moet een ene Benny Bennink zijn en Dasher had iemand in Oude Pekela. Wie helpt mij uit de brand wie weet wat de prijzen zijn bij dezen? Er zijn vast wel mensen geweest die hier al eens een setje hebben laten verbreden.
|
||||
|
||||
![]() misschien dat cultwheels dat ook wel doet....zal es vlug ff kijken op de site...
|
||||
|
||||
![]() Cult Wheels is te ver weg.. Is niet echt om de hoek maar wel een goed idee om wat adressen te verzamelen Misschien omdat er toch regelmatig vragen zijn hierover.
|
||||
|
||||
![]() Van de Mik in Vinkenveen meen ik, is vrij goedkoop is van 20 per wiel tot 3" breder. Zal zo even het nummer geven.
|
|
||||
|
||||
![]() Moet uit friesland komen.. Dan zou het Klaar terwijl u wacht moeten zijn... Dan is het nog wat.. Anders word het veel te duur..
|
||||
|
||||
![]() Ik heb je een pm gestuurd
|
|
||||
|
||||
![]() stuur mij de pm ook maar
|
||||
|
||||
![]() VD Mik is klaar terwijl je wacht als je een afspraak maakt, duurt een uurtje. Bennink in Fluitenberg (Hoogeveen) zou je eens moeten bellen, hij zei destijds tegen mij dat hij ook staal verbreed. Telefoonnummer is 0625196674.
|
|
||||
|
||||
![]() zat er ook niet iemand in heerenveen? jongens doen dat er bij, werken bij een metaal bewerkingsbedrijfje dacht ik...
|
||||
|
||||
![]() ow das dan wel heel dichtbij
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben ook wel benieuwd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben ook een adresje aan het zoeken voor het verbreden van mijn stalen velgen.
Volgens mij zit er weinig in het oosten van het land ![]() Als iemand een adresje in Gelderland e.o. heeft hoor ik het graag! Dit is wat ik weet: Vd Mik in Vinkeveen schijnt wel erg goed werk af te leveren; echt ouderwets vakwerk & inderdaad klaar terwijl je wacht. Laatst hoorde ik ook goede verhalen van velgenservice Hellenvoetsluis. Zij schijnen de velgen op een wat modernere manier te verbreden. http://www.velgen.nl/verbreden.php |
|
||||
|
||||
![]() Als er een adres bekend is in Heerenveen dan is dat nog mooier...
Die van Oude Pekela heb ik ook een adres van idd.. Maar Dan moet je toch nog een week wachten en weer er langs gaan.. Dus gaat extra kosten.. Tenzij we met meer velgen er heen gaan en de kosten delen qua vervoer.. hahahaha... Maar laat eens weten een adres in Heerenveen.. Dat zou wat wezen.
|
||||
|
||||
![]() exacte adres weet ik helaas niet
![]()
|
|||
|
|||
![]() hellevoetsluis is echt klote al zeg ik het zelf vaak lekken de velgen en de las ziet er niet uit.
vd mik levert echt super werk en de helft goedkoper als hellevoetsluis dasher levert ook nette velgen af en stuurt evt op als ik het goed heb
|
||||
|
||||
![]() Jammer hoe kunnen we achter het adres komen?? Want dat is wel interessant.
|
||||
|
||||
![]() ik heb vorig jaar een setje in oude pekela laten verbreden 7,5j rondom (inmiddels weer verkocht). maar was niet over het resultaat te spreken. ik kon de wielen zien bewegen toen ik in de spiegels keek. zoveel onbalans. op 2 velgen zat ongeveer 50 a 60 gram lood.
als ik weer een setje laat doen wordt dat denk ik bij vd mik. dan maar een stukje rijden. als de kwaliteit stukken beter is |
|
||||
|
||||
![]() vd mik is idd echt super hoor, is de rit wel waard.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beter dus dan Hellevoetsluis? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En de velgen waren recht toen je ze heen bracht? Heb al velgen heen gebracht die rechter waren toen ze terug kwamen dan toen ze heen gingen. En 50 of 60 gram lood op een verbrede velg? Heb laatst een set klaargemaakt uit de doos, lichtmetaal in 18inch, ene velg moest 15 gram op en een andere 70 gram......... ![]()