![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Jongens,
Ik heb een vervelend probleem ![]() Dit komt het meest voor in in het gebied van 3K en 4K of tussen de 80 en 110km/u. Zodra dit probleem zich begint voor te doen zakt de toerenteller naar 0, zodra die op de 0 staat blijft de motor nog wel even normaal lopen maar zodra de toerenteller weer naar de rpm gaat waar die op hoort te staan gaat die stotteren en dood slaan. Dan blijft die stotteren en dood slaan terwijl de toerenteller blijft slinger tussen de 0 en de rpm waar die hoort te staan op dat moment. Ga ik langs de kant staan, zet ik hem uit om vervolgens weer te starten en te gaan rijden als of er niks aan de hand is geweest?? De bougies, kabels, verdelerkap en de rotor zijn nieuw. Alle vacuum slangen zijn nieuw. Wie helpt mij 8) |
#2
|
||||
|
||||
![]() iets met de benzinepomp mss? Zou hem even checken (ga er van uit dat je gti hebt)
|
#3
|
|||
|
|||
![]() vuile tank, waardoor filter of leidingen verstopt raken??
ik heb toevallig zelfde euvel gehad. ben 4 weken bezich geweest en me filtertje had ik in januarie vervangen die zag er zo uit vanmorgen. ![]() ![]() geen idee of het bij jou ook kan zijn, maar dit was mijn probleem iig. mijne krijg nu nieuwe tank en 2 nieuwe leidingen. succes iig met zoeken.
__________________
mijn auto slaat welis af, erg lastig als je vooruit wilt ![]() http://i34.tinypic.com/16gy14m.jpg http://i38.tinypic.com/am5w8l.jpg http://i37.tinypic.com/242hbnc.jpg |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ik heb mijn brandstoffilter ff bekeken en die was niet vies van binnen. Wat me wel opviel omdat het een doorzichtig filter is, dat het niet helemaal vol stond met benzine. Volgens mij hoort die vol te staan!!
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die van mij staat half leeg en rijdt als de beste Misschien dat het vuil in de tank voor de aanzuigleiding ligt ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() nee hoor je filter staat altijd halfvol, daar ligt het niet aan.
Vuil in de tank kan, komt meestal door een rotte vulhals. Als je plek bij de benzinedop aardig weg is geroest is het al een goede indicatie om eens je vulhals te checken. De roest kan idd ophopen voor je leidingen. Je auto gaat dan ook stotteren en na wat rust rijdt ie weer omdat de roest is gezakt voor de opening. Meestal zie je echter toch wel vuil in je filter. Enige oplossing als het wel zo is is je tank schoon te maken. |