![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wegens beeindigen van hobby,
de kever heb vorigd jaar gekocht met de bedoeling voor dagelijks vervoer van mijn vriendin, aangezien dat zij nu bij me weg is ![]() heb de kever bij aankoop weggezet en niet meer draaiend gehad sinds 18-08-2007, paar weken terug olie gecontroleerd accu opgeladen en hij sloeg gelijk aan ![]() volgende dingen gedaan: -auto gestript (geen body of) -volledig gecontroleerd op rotte plekken -paar nieuwe stukken plaat eringelast -oude type spatborden erop gezet -oude type achterklep en voorklep -verbrede stalen kevervelgen met nieuwe banden -overgerolt met zijdeglans zwart things to do: -remmen gangbaar maken (deels gedaan) -nieuwe treeplanken monteren -verse apk erop -1 achterlicht massaprobleem -stukje dorpel afwerken niet netjes gelast tevens heb ik er nog een spaghetti uitlaat bij VOLKSWAGEN kever 1300 Handelsbenaming 113021 Brandstof Benzine kmstand 155.000km Vervaldatum APK 17-12-2007 Datum eerste toelating 14-12-1972 Datum aanvang laatste tenaamstelling 18-08-2007 Datum eerste afgifte Nederland 14-12-1972 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vraagprijs 2000,- of een goed bod ![]()
|
|||
|
|||
![]() schop
|
|||
|
|||
![]() kan een slotje op