![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen hierbij met beetje pijn te koop mijn VW....
Member of VW OUTLAWS Merk: Volkswagen Model: Polo Bouwjaar: 1997 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 921 kg Kleur: Black magic pearl effect Vermogen: 55kW Cylinderinhoud: 1598cc Onderstel: ca. 90mm verlaagd met FK schroefset (kan nog lager) aangepaste stabilisatorstang ivm verlaging Gecleande onderdelen: Gecleande voorbumper Verlengde motorkap (doorgelast) Knipperlichten zijschermen dichtgelast Dakantenne dichtgelast Kofferklep dichtgelast (electrisch openen) Achterschermen naar buitengezet Alle zijschermen spatbordranden verwijderd Stootstrippen verwijderd Slotloze klinken Embleemloze grill Sebring uitlaat half in bumper Klein sportstuur (25cm) en mooie versnellingspook Polo 6N2 achterlichten Heldere koplampen en knipperlichten van In Pro Xenon verlichting Enkele dikke ruitenwisser Polo 6N2 onderlip (voorbumper) Centrale deurvergrendeling met afstandbediening Alles in kleur gespoten... hele auto overgespoten in 2005 ivm vandalisme schade. Vraagprijs € 4500,- excl. velgen (op orginele VW velgen met winterbanden) Optie: zeer exclusieve 16 inch 8J en 9J Porsche Clubsports Hoogglansverdicht (zie foto's) ![]() Auto van een liefhebber voor een liefhebber....auto te koop ivm aanschaf grotere gezinswagen. Altijd VW Dealer onderhouden, nooit op bezuinigd! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Pololeon : 04-05-2008 at 17:41. |
|
|||
|
|||
![]() Lederen bekleding?
|
|
|||
|
|||
![]() die velgen zijn niet hooglans verdicht hoor.. kijk naar dat hart, dat is gewoon dof.. je kan jezelf er niet eens in zien..
|
|
||||
|
||||
![]() Mensen even iets uit de wereld helpen...
Velgen zijn WEL hoogglansverdicht, alleen mijn duits is niet mijn sterkste tak en nu hebben ze in Duitsland er blanke lak overheen gedaan, wat ik absoluut niet wilde. Maar goed blijft een apart taaltje dat duits... ![]() De velgen glimmen dus zeker wel!!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee Patrick helaas is dat het enige wat eraan ontbreekt...dus geen Lederenbekleding. |
|
|||
|
|||
![]() De kilometerstand mis ik?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Patrick, Kilometerstand is ca. 217 dkm. Auto verkeerd in zeer goede staat! Motorisch geen mankementen... Altijd bij VW dealer in onderhoud. Heb alle bonnen etc bewaard, voor eea wat vervangen is. Gr. Leon Prijs valt over te praten... |
|
||||
|
||||
![]() Prijs aangepast!
Vraagprijs 4500,- |
|
||||
|
||||
![]() Up...
|
|
||||
|
||||
![]() Als je de foto's hier upload in het album (misschien van te voren even resizen) dan heb je geen last van rode kruisjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu dan....
![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Pololeon : 16-05-2008 at 11:46. |
|
||||
|
||||
![]() Prijs kunnen we over discussieren....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() en UP...
|
|
||||
|
||||
![]() Nog steeds te koop voor de liefhebber.... Prijs is bespreekbaar!!
|
|
||||
|
||||
![]() UP......Bod is ook welkom!!
|
|
|||
|
|||
![]() 5 tientjes het oud ijzer staat hoog..................kuhuzje