![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb een heel vervelend probleem en ik kom er niet uit. Mijn raam aan de bijrijderskant is tijdens het opensturen halverwegen gestopt en gaat nu niet meer omhoog of omlaag. Het rare is als ik de knop bedien hoor ik het mechanisme van het dakraam klikken en als ik het dakraam open zet en bedien dan het bijrijdersraam gaat bij elke druk op de knop het dakraam ongeveer 1cm dicht (raar) terwijl er niets met het bijrijdersraam gebeurt. Ik heb deurpanelen verwijderd alles bekeken,bedrading nagekeken zover ik het kon volgen. voor mij houd het op. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.Oja het is een golf 3 gr Richard |
|
||||
|
||||
![]() Koppel de bediening in je bestuurders portier eens helemaal los en probeer dan eens met de knop in het bijrijdersportier. Ik gok op een terminale knop, gewoon 1 voor 1 loskoppelen en testen maar.
Andere optie: draadbreuk in de kabelboom tussen de deur en de auto. Begin maar te zoeken aan de bestuurderszijde.