![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wil volgende week mijn pirellivelgen nieuwe bandjes geven.
De auto (golf 1) gaat zoiezo met schroefset naar beneden. Zomerbanden moeten het zijn. Wat is beetje praktisch om mee te rijden en wat is beetje mooi. Zat te denken aan 185-55-14?? Kan er echter geen plaatje van vinden als ze onder een auto zitten. Heeft iemand die? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou voor een 165 of een 175 bandje gaan, het is een 6J velg en denk dat 185 dan wel breed valt.
|
|
||||
|
||||
![]() Thanks zal eens zoeken op die maat banden of ik een voorbeeld kan zien hier.
|
|
||||
|
||||
![]() mischien is 155 55 14..wat voor je
rij ik mee op mijn taerdrops..kan je mooi laag mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee heb net voorbeelden lopen bekijken, vind ik echt te smal voor mijn smaak. Wel mooi getrokken.
Ik zit nog te denken aan de 175-50-14. Zien er wel mooi uit op de velgen, weinig getrokken (heel klein beetje) maar wel mooi plat en qua breedte denk ik ook mooi laag mee te gaan. Beetje tussen alles in zeg maar. En ik rijd heel veel in de golf dus te extreem is onhandig. Thnx voor de reply |
|
||||
|
||||
![]() Ik reed ook dagelijks met 155/55/14 dat is naar mijn mening de mooiste maat, en zo extreem is het niet. Ik heb nu 165/55/14 om mijn reserve pirelli zitten, en vind het toch minder mooi.
|
||||
|
||||
![]() ik rijd ook dagelijks op 155-55-14 nankang op een 6j velg dat is een mooie nette maat niet extreem en geen ballon. Schroefset van supersport op zijn laagst dan is het comfort toch al weg
![]() Gr Thijs
|
||||
|
||||
![]() haha ik zit toch te twijfelen maar pirelli p6000 op 6j vind ik op foto's ook niet verkeerd staan. Heb nog wat lijntjes uitstaan voor deze banden en anders mss vw bullit.
|
|
|||
|
|||
![]() Heeft er iemand een fotootje hoe de 155/50r14 staan op de pirelli's???
|