![]() |
|
||||
|
||||
![]() Compleet uitlaat systeem nieuw golf 1,Merk "RAY"???????100 euro
![]() Nieuw linker origineel Amerikaans voorscherm golf 1,Er zitten dus gaatjes in voor de sidelights. 75 euro ![]() Voor Audi TT of golf 4 dashboard aangepaste deurpanelen en achterpanelen 3 drs,Recaro met rode blokjes 100 euro,eventueel met originele Recaro achterbank met kopsteunen,Bank kost 75 euro. ![]() Golf 3 Rugleuning achterbank met armsteun in Audi TT Mocca leer,let op !! ALLEEN DE RUGLEUNING GEEN ZITTINGEN!!! in nieuwstaat. ![]() 2 Golf 4 highline stoelen voor 3 drs.Bekleed in Mocca audi TT leer en alle plastic delen gelamineerd met echt Carbon. Stoelen zijn 3 jaar gebruikt en zien er als nieuw uit. 750 euro ![]() Graag alleen bellen bij interesse,geen PM. 06-51109828 Mvg Emiel |
|
||||
|
||||
![]() Zijn vraagprijzen,UP
|
|
|||
|
|||
![]() hoe klinkt het uitlaat systeem ?
past dit (zonder aan passen) onder een 1.5jb ? zoja dan heb ik wel intresse ! gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ![]() Golf 4 variant (tzt on air ![]() Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ![]() Last edited by jetta mk1 '82 : 16-06-2008 at 20:31. |
|
||||
|
||||
![]() Heb wel een warm plekje voor de stoelen...
![]() hmm...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij klinkt als een uitlaat klinkt........................ ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is een normale vraag volgens mij ? niet alle uitlaat systemen hebben het zelfde geluid ! maar laat maar zitten dan ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij komt nieuw uit de doos,wat wil je dan horen ???? Hij zat bij een grote partij onderdelen. Ik ga hem niet monteren op een golf en het geluid opnemen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Up
|