![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hier nog een splinternieuwe schroefset liggen voor een golf1 van supersport.
Mag weg voor 300 euro, Alleen afhalen in de buurt van Hoorn (N-H) bij vragen: 0650801921 Last edited by Rudiegolf16v : 20-05-2008 at 19:31. |
|
|||
|
|||
![]() Niemand ??
Last edited by Rudiegolf16v : 18-06-2008 at 19:09. |
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds te koop hoor..
Voor maar 300 eurotjes |
|
||||
|
||||
![]() Jawel hoor, alleen is Hoorn zo ver weg
![]() ![]() Is de set nooit gebruikt? Een plaatje doet het altijd goed..
|
|||
|
|||
![]() @ Mitta:
nee dankje , kan ik niks mee helaas. @SpiderClass: En verzenden is helaas geen optie, gewoon direct afrekenen bij afhaling. Ik heb al genoeg gezeur gehad met vooraf betalen en dan niks ontvangen en op deze manier voorkom ik dat. En een foto ?? Heel nederland weet nu wel zon beetje hoe een supersport setje eruitziet toch ?? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als ik een eind moet rijden om iets op te halen wil ik ook zien hoe het er uit ziet ! is niet zo'n gekke vraag volgens mij ? gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() ben ook wel is iets wezen halen wat "nieuw" was en bij aankomst was dat toch niet helemaal het geval !
gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ![]() Golf 4 variant (tzt on air ![]() Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ![]() Last edited by jetta mk1 '82 : 30-05-2008 at 20:34. |
|
|||
|
|||
![]() heb je intresse ?? dan mail ik wel een foto naar je
|
|
|||
|
|||
![]() geen intresse dus ? dan maar een upje
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Past deze set ook onder een Golf 1 cabrio? Zo ja, dan bied ik er 200,- euro voor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen reactie meer = set inmiddels verkocht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij niet... ik heb er ook al op geboden. meerdere malen
![]() maar hij gaat niet onder de 300weg zover ik weet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laat hem dan iniedergeval reageren; hij zegt zelf dat je mag bieden toch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat klopt ja...
maar hij heeft al vaker gereageert bij mij. alleen blijft zijn antwoord dat 300 z'n minimum is. maar volgens mij heb ik laatst nieuwe supersport setjes voor de mk1 voor 380 gezien. dus voor 80e minder dan de nieuwprijs vind ik het niet rendabel.
|
||||
|
||||
![]() Het past op een golf cabriolet, maar je zit wel met het hogere gewicht van de cabrio. En daar zijn de veren niet voor ontwikkeld/berekend.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok, thanks voor de info ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dit is past onder een mk1, mk1 cabio en een jetta 1 |
|
||||
|
||||
![]() en scirocco 1 & 2
|
|
||||
|
||||
![]() Passen doet het altijd, maar er zit meer dan 200 kg verschil tussen een cabrio en een dichte. Ik heb ook een set van een dichte (koni schroefsset) onder mijn cabrio zitten, en kan hem echt vast op de grond verlagen als ik dat wil, maar gezond is dat natuurlijk niet. Komt door het ectra gewicht!
|