![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand nog een ontsteking (+ kabelboom) liggen van een MH/HZ? (o.a. polo/jetta 2)
ik heb dus een electronische ontsteking nodig; dus stroomverdeler, met het bijbehorende motorkabelboom stukje + transistorblokje! (en evt. de bobine) Voorbeeld plaatje: Linksbovenin transistorblokje. Linksonderin 't kabelboompje. Ontsteking is in dit geval net ff 't verkeerde voorbeeld: sleeptuimelaar (GK), maar gaat om 't idee. Kabelboompje loopt tussen transistorblokje/hallsensor/bobine/accu
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 25-06-2008 at 11:33. |
|
||||
|
||||
![]() verdeler heb ik ondertussen.. iemand nog het stukje kabelboom en het transistor blokje?
|
|||
|
|||
![]() Transistorblokje heb ik wel liggen en bobine
|
|
||||
|
||||
![]() Topic mag dicht, heb alles bijelkaar!