![]() |
|
|||
|
|||
![]() heeft hij hem klaar,en zittie erop !!
DE HUIF !!! (althans,de staanders en houten latten ... de eigenlijke "huif" moet nog gemaakt worden) Jammer dattie dur dinsdagavond tijdens de ACN NIET (?) op zal zitten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice one!! is toch wel praktisch zo'n verlaagde huif (heb ik toch nog iets dat verlaagd is op mijn auto). zijn dure latjes volgens mij (hard hout toch?) van dat waibomen hout van de praxis werkt ook hoor (wel na 2 jaar vervangen imv het doorhangen)
|
||||
|
||||
![]() Zo dan dat ziet er goed uit.
|
||||
|
||||
![]() Oregon Pine Kroel ?
Erg mooi was ie al maar wordt steeds meer af ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat valt wel mee hoor Ploontje ![]() (komen bij ons uit de werkplaats) @ Gert: Nee,is gewoon Merantie,nix bijzonders. |
|
||||
|
||||
![]() nou nog een doekkie er op.
gaat hij voor origineel of practisch (ritsen en meer wate dicht)??
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeg ploontje weet jij nog bedrijfen die huiftenten maken?????? Ik heb al zitten zoeken , maar er zijn er niet zo veel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er strak uit!!!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeilmaker Mak in Schiedam mischien?
|
|
||||
|
||||
![]() Wowowowowow!!!!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dinsdag gaat het nog veel ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() informeer eens bij een tentenatelier ofzo..
|
||||
|
||||
![]() ziet er wel erg mooi uit btw hoor!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe staat het met de 52tiger???? Al druk bezig??? ![]() Ik popel om weer aan de split verder te gaan. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de mijne is gemaakt door toko die een feesttenten maakt en verhuurt. ze zitten ergens in brabant. heb er later wat ramen (eentje bij de cabine en een extra achterflap van transpartant materiaal) in laten zetten door de lokale zeilmaker (er zitten er hier zat). gewoon wat foto's uitprinten van wat je ongeveer wilt en de wagen een paar dagen bij zo'n toko laten staan werkt denk ik het beste. kunnen ze hem helemaal pas maken.
|
||||
|
||||
![]() Zo dan! Ziet er goed uit. Word gelijk een andere auto.
|
||||
|
||||
![]() Das mooi geworden! En het was al erg mooie boes
![]() Dinsdag IRL checken dus!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha... ehhh nog niet begonnen! maar moet ook eerst even niet hoor, soms heb ik wel eens de drang om te beginnen maar kan me tot nu toe knap beheersen! Waarom ga je niet verder dan?! je bent al aardig ver geloof ik toch.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@Split52. Ja klopt ook we gaan na Spa ook weer druk verder deze winter. En zet is een paar foto's van jou 52tiger op het forum?? :biggrin: :biggrin: |