![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey ik ben jeroen kom uit Ruinen en kon op mijn 17de een leuke golf cabrio kopen. het was de planning om er niet zo veel aan te doen maar gewoon voor de zomer dag lekker rond toeren maar van het 1 kwam het ander
hier wat foto's van toen ik hem net had ![]() ![]() ![]() na wat kleine veranderingen stond hij er zo bij bbs rm 7j Rondom setje had ik zelf opgeknapt embleem lose grill en heldere koplampen vr6 lip gemonteerd ![]() ![]() ![]() na nog wat verandering O.a schroefset gemonteerd grill + chromen rand achterklep gecleand achterbumper verlengd ![]() ![]() ![]() toen toch weer voor andere koplampen gegaan ![]() ![]() toen was ik de wielen een beetje zat en had ik anderen gekocht pls ict sport 3delig 8j & 8,5J en voor de verandering maar weer is andere achterlichten ![]() ![]() zo stond hij er toen bij op de meeting in Hgv ![]() ![]() ![]() ![]() toen de smoke koplampen in mijn andere mk1 gemonteerd en op de cabrio een nieuw sonneland dakje gemonteerd de achterruit achter wege gelaten en strippen met chrome randen en weer is andere wieltjes ![]() ![]() ![]() toen toch maar weer andere wielen gekocht porsche c2 gepolijst 6j & 8j en chrome ruiterwisserarmen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() voor ligt er nu 195-40-16 op heb al 165-40-16 besteld zodat ik nog wat lager kan. intussen toch maar weer andere koplampen gekocht helder met kruis ![]() ![]() hier nog een setje wat ik heb opgeknap die zijn inmiddels al weer verkocht kon zo geen foto vinden van onder de auto ![]() het blijft hier nog niet bij er zullen nog veel meer dingen gebeuren gr jeroen Last edited by culle mk1 : 20-04-2008 at 13:57. |
|
|||
|
|||
![]() zo de bandjes binnen direct gemonteerd
![]() ![]() ![]() en mijn heldere koplampen gemonteerd ![]() ![]() binnen kort heldere knipperlichten halen en is even kijken of hij nog wat naar moeder aarde kan |
|
||||
|
||||
![]() mooie mk1 die je daar hebt
![]()
|
||||
|
||||
![]() En een flinke velgen history heb je ook
![]() |
|
|||
|
|||
![]() bedankt
Quote:
tja afwisseling hoort er bij he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg leuke cabrio heb je daar! En al veel mooie wieltjes gehad ook inderdaad. Ik vind je achterlichten ook erg leuk trouwens
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie Cabby, Porsche velgen staan echt heel dik.
|
|
||||
|
||||
![]() Met die C2's ziet het er echt heel mooi uit zeg!
|
|||
|
|||
![]() mooie cabby heb je staat hem mooi deze velgen.
|
||||
|
||||
![]() Ontzettend dik ding, vooral op die PLS'en. Succes ermee verder!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt die heeft misha nu voor de rest allemaal bedankt voor de leuke reacties ben zelf ook weg van de c2's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() C2 staan heel goed, wit siert die cabrio perfect!
|
|
||||
|
||||
![]() mooi ding hoor! staat er netjes bij zo. die pls-en zijn/waren ruig! c2 staat ook erg goed
![]()
|
|||
|
|||
![]() bedankt pedaalemmer
Quote:
vond zelf de plsen ook heel mooi alleen kon er gewoon niet laag mee voor een cabrio zijn ze wat te breed |
|
||||
|
||||
![]() Mooie cabbie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie cabrio... de C2's staan hem super
![]()
|
||||
|
||||
![]() wow mooie cabby!
|
|||
|
|||
![]() Mooie cabbie, c2's staan hem super
Last edited by TCD : 20-01-2008 at 12:49. |
|
||||
|
||||
![]() Dat ik dit nog eens mag zeggen maar die RM-etjes en PLS-s stonden ook erg gaaf vind ik.