![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben wel benieuwd wie er hier bekend zijn met dit festival? Aangezien ik er in 2008 meerdere bussen tegen het lijf liep... Het was voor mij vorig jaar de eerste keer maar ik vond het erg relaxed. Het is een muziekfestival voor creatievelingen, met een geweldige hippiesfeer. Gewoon je tentje (of dus je bus) op de camping planten, de boot nemen naar de overkant en kiezen wat voor muziek je wilt of dat je misschien liever in een zwembadje wilt dobberen.
Qua muziek doet dit nieuwe nummer mij erg aan dat weekend denken: www.youtube.com/watch?v=o7sBzU2b6Nk (lijkt me overigens ook een geweldige film) En voor foto's van het afgelopen jaar: http://www.facebook.com/album.php?a...98&id=820364125
|
||||
|
||||
![]() Niemand?
|
|||
|
|||
![]() ik wel was ook bij de uitdeukdag, ben der met solar bijna altijd en ook nog voor niks ook............
Handig zo'n familie en nog bedankt voor de koeken |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je staat vast te springen om mij te ontmoeten! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ach... op zo'n festival kun je elkaar makkelijk ontlopen
![]()
I HAVE GONE TO FIND MYSELF If I come back before I return, keep me here. "Life will smile for you" "Frankly... I don't give a damn." Last edited by Heleen : 21-04-2009 at 22:29. |
|
||||
|
||||
![]() lekker kortbij en dit jaar voor de 4de keer ghehe
is zeker een relax feestje
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mag ik niet zien, ik heb geen facebook account. ![]() Quote:
Whahaha ![]() waar is het ergens? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stadskanaal ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oh ja, facebook moet je natuurlijk ingelogd zijn... sowwy!