![]() |
|
||||
|
||||
![]() Binnenkort nieuwe baan, zonder leaseauto, dus tja, dan moet je ff op zoek naar een andere dagelijkse auto. Voor dat alles eigenlijk rond was met mijn nieuwe werkgever, had ik deze al te koop zien staan.
Er zit alles op en aan, leer, airco, schuif/kanteldakkie, dus ik kan weer ff vooruit. Vanmorgen opgehaald, ff beetje gewassen en schoongemaakt: Voorlopig nog weinig plannen ermee, zoek nog wel wat kleine dingetjes. Maar ach, het "standaard" houden, hoe lang ga ik dat volhouden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie dikke auto! Is van Skitzo geweest of niet?
Nog concrete plannen? |
|
|||
|
|||
![]() nice chrisje! morgen hiermee naar bunnik of met de cabrio?
|
|
||||
|
||||
![]() Jup, is de auto van Skitzo geweest.
Voorlopig ff geen uitvoerbare plannen, de geldboom zal eerst weer een beetje moeten aagroeien. Wil er nog wel een keer andere wielen onder, en idd iets lager. @melly, cabrio ligt helaas nog open aan de binennkant. was de bedoeling om dat vandaag af te maken, maar er kwam iets tussen. ![]() Dus dees gaat morgen mee naar de meeting.
|
||||
|
||||
![]() Stukkie lager, en dan wat leuke details, en klaar ben je
![]()
|
||||
|
||||
![]() Auto heeft vorige week een ontzettende poetsbeurd gehad, was wel nodig, maar het verschil is wel te zien.
Gisteravond nog even op pad geweest, middenconsole gescoord, en een hele nette zwarte hoedenplank, zonder gaten. Nieuwe mattenset besteld op ebay, donkergrijs met lichtrijze bies, staat iets netter als zwart met een blauwe bies. Zaterdag naar Mark (Antera) om de wielen te laten balanceren, en uit te laten lijnen. Er zit namelijk een trilling in, en hij trekt heel iets naar links. En voordat ik vanalles ga loshalen en vervangen, eerst dit maar ff doen. Daarnaast zit ik nog ff in dubio... In de grille zit een scheurtje, en ja, ik als zeikert, irriteer me daaraan. Aan de ene kant denk ik, ori grille er tussenin, aan de andere kant, embleemloos is misschien ook wel netjes. Maar ja, als ik een grille laat spuiten in kleur, ben ik denk ik ook wel een paar euri's kwijt. En dan heb je ook nog zo ontzettend veel verschillende embleemloze grille's, waar waarschijnlijk ook een hoop zooi tussen zal zitten. En om nou 200 euri voor een grille neer te leggen zie ik ook niet zitten....
|
||||
|
||||
![]() pik, we hebben het zondag wel ff over het spuiten van die grille......help me ff herinneren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Owkee, gaat ik hem ff bestellen ![]() Dat wordt dus embleemloos ![]()
Cabby Last edited by Christiaan : 06-04-2006 at 17:32. |
|
||||
|
||||
![]() Embleemloos staat toch wel netjes hoor, heb er na mijn aanrijding ook een ingezet.
NL power, weet zo de prijs niet meer. Past / zit goed!
|
||||
|
||||
![]() Met logo is toch mooier op lichtere kleur maar embleemloos zal ook niet verkeerd staan.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had het nou ff gezegd man, ik heb er nog 1 liggen!
|
||||
|
||||
![]() Nice daily zeg. Maar als ik het zo hoor is het moeiljk om er niets mee te doen.
|
||||
|
||||
![]() bij idereen wel zo waar 10W40 door de aderen loopt.....en je bid naar de VW goden.
|
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag ochtend naar Mark (Antera) geweest, om de wielen te laten balanceren en de auto uit te laten lijnen...
Er zat namelijk een lichte trilling in het stuur. Ik was eigenlijk bang voor een slechte homokineet.... maar wat bleek.... het linker voorwiel, had 65g!! onbalans..... tja, dat wil wel trillen. Daarna het lood eraf gehaald, zat er nog maar 30g onbalans in... Hij is nu zo goed als trillingsvrij, en rijd een stuk beter. Alleen zijn we er gisteren wel achtergekomen, dat de 2 van de 4 wielen niet echt recht meer zijn, en 1'tje is er wel erg aan toe.... Dus, ook maar eens rond gaan kijken voor wielen....
|
|||
|
|||
![]() JOM heeft een goede pasvorm. Heb ik ook op mijn golf 3.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()