![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zoek een nette RECHTER achter deur voor mijn jetta II
gaat me om een deur in de kleur LP7V grijs metallica ![]() deur mag kleine deukjes hebben , Maar geen roest als je wat ziet op een sloop . of je hebt er nog 1 in de garage staan hoor ik het graag ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() misschien nog in Haarlem, want kijk eens waar er hier 4 van in liggen....
|
|||
|
|||
![]() .Hij zoekt een Rechter achter deur
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk eens in de motorruimte het dichtst bij het raam..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja, een bult oud ijzer. ![]() In ieder geval niet zonder krassen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() viel erg mee, zijn na verwijdering netjes weggezet, zijn pas bij dit transport weer tevoorschijn gekomen. denk dat die voorste 2 inderdaad wat krassen zullen hebben van het erin proppen, maar die achterste is er gewoon in gezet
ze kwamen hier uit: ![]()
|
|||
|
|||
![]() tja Jaap dat had ik moeten weten .....is er iemand die in haarlem komt ??
|
|
||||
|
||||
![]() Stijn, maar A: is dit al een half jaar geleden, B is Stijn nog op huwelijksreis en C: zal Stijn geen voet op die sloop zetten, hij werd al misselijk toen ik zei waar ik hem had afgegooid.
|
|||
|
|||
![]() Heb er nog 4 staan [links voor rechts voor links achter en rechts achter]inc cv compleet op tankklepje na
LP7V oud model |
|
||||
|
||||
![]() Even een kleine noot: let er goed op of je de goede tint te pakken hebt. LP7V Atlasgrau is er in 2 tinten, als mijn ogen mij niet bedriegen ligt de scheidslijn van welke tint wanneer werd gebruikt rond de tijd dat de facelift werd doorgevoerd (08-'87). De 91-HS-RS (bekend bij Alberto) had ook deze meer blauwe tint i.t.t. de meer grijze tint van mijn '84er.
-Volkswagen Golf MKII GTI 1984 Last edited by Arnaud : 27-07-2008 at 21:19. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oke ja had ook al zo iets gedacht ...ik moet dus het nieuwe type hebben de lichte tint van LP7V |
|
|||
|
|||
![]() even in de hoogte ...niemand die wat weet ?
compleete auto voor wijnig mag ook ...... ![]() deuren mogen helemaal leeg zijn ..cv ramen e.d heb ik wel ![]() Last edited by Alberto : 28-07-2008 at 20:23. |
|
|||
|
|||
![]() upje .....zoek hem met toch wel beetje spoed
|
|
||||
|
||||
![]() Ook al even bij Keizer en Pieter 'knaakje' Nicolai geweest?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
keizer wel pieter knaakje niet ..ga ik morgen ff heen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mag dicht ...achter deur is weer klaar ....
|
|
||||
|
||||
![]() Pieter knaakje?
![]()