![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Dag,
Zoals sommige misschien hebben gelezen heb ik sinds een paar weken een Golf 1 Cabriolet uit 1988 Deze is in Duitsland omgebouwd naar Diesel, maar helaas hebben ze de tellerunit niet meegenomen hierin. Ik ben op het gebied van MK1 nog compleet een leek, weet bijv. dat Mk2 2 verschillende type's tellerunit's hebben (1 stekker/2stekker) maar hoe zit dat bij een Golf 1? Verder had ik het Golfcabrio.com forum al gevonden, maar zijn er nog meer forums die gericht zijn op de golf 1? Hardstikke bedankt voor de info alvast!
__________________
- Mijn BBQ blog: https://www.nasqbbq.nl -
- YouTube: NasQ BBQ - - Instagram: NasQ BBQ - - Facebook: NasQ BBQ - |
#2
|
||||
|
||||
![]() Bij een golf 1 hebben ze allemaal 1 stekkeraansluiting.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Dan kom ik meteen met de vraag hoe het zit met de toerenteller van de benzine. Is deze aan te sluiten op de dynamo van een diesel op de "W" aansluiting? of is dit een ander signaal? heb hier namelijk verschillende verhalen over gehoord. Wil Marcel waarschijnlijk ook graag weten ^^
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Bij elke diesel met tt heb je een W aansluiting nodig
Dit ivm tt signaal,bij een benzine zit dat op de bobine |
#5
|
|||
|
|||
![]() oke, dat snap ik. Heb waarschijnlijk mijn vraag niet helemaal goed gesteld:is een toerenteller van een benzine ook aan te sluiten op een dynamo van een diesel? of heb je hier echt een toerenteller van een diesel voor nodig?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.golf1-ig.de/board/list.php?1 http://www.golf1.info/forum/
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |