![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze Te Koop
Golf 1 GTI / G-60 Orgineel NL Auto Bouwjaar 1982 Kleur Zwart matallic Auto is z,n 3 jaar geleden geheel gerestaureerd . Geheel gespoten Nieuwe raam rubbers Nieuwe kunstof spatbord verbreders Nieuwe bumpers Nieuwe spiegels Nieuwe grill Dus vrijwel alle plastic/ rubbers nieuw! Nieuwe remschijf voor / achter Nieuwe remklauwen voor / achter Nieuwe remblokken voor / achter Nieuwe wiellagers voor / achter Ligt een netjes goed lopende g-60 motor in g-lader 0,7 bar ! met orginele poeli SUPERSPRINT UITLAAT VAN VOOR NAAR ACHER 2- DELIGE BBS RM GEHEEL GERESTAUREERD DOOR MIDDEL KOGELPOLIJSTEN!MET NIEUWE BANDEN ! AUTO IS VERDER IN SUPERNETTE STAAT ! MET WIELEN IN DE PRIJS 7000 EURO ZONDER WIELEN 5600 EURO VOOR MEER INFO BEL 0651169032 HIER DE FOTO,S ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uppie Voor Deze Mooi Golf G-60
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ^^
|
|
||||
|
||||
![]() En Up
Deze Mooie Golf Gti G-60 Is Zondag Te Zien In Heerd !!! |
|
||||
|
||||
![]() ^^up
|
|
|||
|
|||
![]() voor 4500,- wil ik hem wel weer terug kopen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
word hem niet ! sorry moet wat meer bij ! BELLER IS SNELLER! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() foto s doen het niet!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OKEE MINDER! ZIE ZE BIJ MIJ WEL! ZAL WEL FF PROBEREN BEDANKT ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uppie Maar Weer
|
|
|||
|
|||
![]() Foto Interieur? APK?
![]()
|
||||
|
||||
![]() golf2 gti 1984 inruilen???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry geen foto,s van interieur ! zit orgineel gti in ! in nette staat !! APK tot MEI 2009 ![]() INRUIL MOGELIJK ! VOOR MEER INFO 065116932 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hi, Heb 'm in Assen gezien op de meeting. Zaten toen een lederen voorstoelen in met niet bijpassende achterbank. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zit nu orgineel gti interieur in ![]() en een hele mooie bijpassende achterbank! |
|
||||
|
||||
![]() Er mag een SLOTJE op
Is verkocht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo jij bent snel is!!!kan niet wachten tot ik m op kan halen