![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik wil de fusee van mijn mk1 loshalen aan een kant, omdat er een nieuwe wiellager in moet en de homokineet geinspecteerd moet worden... De auto rijd niet, dus wil ik de hele fusee eruit halen om het buiten de auto te laten persen..
Hoe kan ik het beste de fusee loshalen aan de fuseekogel kant? De hele fuseekogel (met die drie schroeven/bouten) loshalen en aan de fusee laten zitten? Of de klem verbinding van fusee -> fuseekogel loshalen? Thnx! |
#2
|
||||
|
||||
![]() De hele kogel loshalen is het makkelijkste. Wel weer precies hetzelfde terug zetten ivm de uitlijning.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#3
|
|||
|
|||
![]() Auto moet sowieso opnieuw uitgelijnd worden ivm schroefset enzo
Maar je bedoelt dus die drie bouten losdraaien in de draagarm? Die kunnen ook maar op 1 manier weer terug ofniet dan? |
#4
|
||||
|
||||
![]() De drie boutjes waarmee de kogel aan de draagarm zit. Kan in principe maar op een manier terug, maar zit wel een beetje speling op om te schuiven meen ik.
Maar als je gaat uitlijnen hoef je daar niet op te letten.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#5
|
|||
|
|||
![]() Oke...
Maar ik hoorde net dat het makkelijker is om gewoon die klembout van de fuseekogel los te halen... Ga ik dat doen, is sowieso makkelijk met inpersen van lager, zit er niks in de weg enzo... Thnx! |
#6
|
||||
|
||||
![]() you`re welcome
![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#7
|
||||
|
||||
![]() als je de remklauw laat zitten zijn de 3 boutjes makkelijker, maar je fusee gaat er toch af, dus kan je net zo goed die klembout loshalen
|