![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze bied ik mijn jetta te koop aan
Het is een jetta CL 1.6 met een (goeie) PN motor, iets meer als 215.000 km USA GL interieur leer GTI dash leren passat '08 pook CV op afstand met 2 handzenders alarm met op afstand start functie(camco) RAID 30 cm sportstuur 16V sleutel(orginele sleutel heb ik ook nog) GLI plaatjes in de deurlijsten oranje wijzers voorruit met zonneband plm 8 cm verlaagd(vaste set) 14 inch stalen velgen met goede banden middendemper vervanger(geen herrie maar wel een sporttief geluid) spiegels in kleur vertraagde binnenverlichting deuren met lood bitum bekleed ben vast nog wel wat vergeten laatst vervangen wiellagers achter(org. vw) handremkabels(org.vw) kleppendeksel pakking achterdemper remleiding voor(org. vw) remcilinders achter(org. vw) Dit alles bij apk(april dit jaar) vervangen Heb de auto nu ongeveer 1,5 jaar en heb buiten deze punten hier boven geen problemen mee gehad Pr. 1550€ ![]() ![]()
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 07-08-2008 at 22:35. |
|
||||
|
||||
![]() foto?? mischien
|
||||
|
||||
![]() Zijn er nog aandachtpunten qua lak of iets dergelijks?
#9 Lupo 1.9TDI |
|
|||
|
|||
![]() hij is rood en zoou voor het mooie weer ff gepoetst moeten worden
verder de gebruikelijke dingetjes kwa deukjes en krasjes(hij is nog geen 16 jaar ![]() je kunt me ook ff bellen, 06 per pb
|
|||
|
|||
![]() kan ook zonder wielen en verlaging etc verkocht worden
dus op staal en met normale veren prijs dan(vast) 950€
|
|||
|
|||
![]() alleen dit weekend gaat ie voor 900€ weg(standaard)
up
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 11-08-2008 at 22:23. |
|
|||
|
|||
![]() omhoog
|
|||
|
|||
![]() mag op slot = verkocht