![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb vandaag de jetta voorzien van een v-maxx schroefset..
maar nu mijn vraag : hebben ermeer last van dat het niet laag wil ivm aanlopen aandrijfassen ![]() en zie toch genoeg jetta's die duidelijk lager liggen ![]() ![]() ik heb een jetta 1.5jb wie kan laten zien wat die gene heeft aan gepasd? ![]() zal nog een foto plaatsen hoe laag die nu is met al kleine aanpassing aan het blik ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waar lopen de assen tegenaan Mischa?
** VW Scirocco 1.4 TSI Edition ** Johnny Last edited by GTI Cup Edition : 21-08-2008 at 21:08. |
|
||||
|
||||
![]() bij een verlaagde mk1 lopen de aandrijfassen altijd aan..
kwestie van stukje wegslijpen en halve maan teruglassen |
|
|||
|
|||
![]() waar zouden ze dan op aanlopen ??
Zover ik weet heb ik hier geen last van of heb ik iets gemist ?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tegen de balken ... zolaag als die nu is wil het en niet lager ![]() oh en achter staat die al zo goed als op zijn laagst ![]() ![]() @marcski dat meen je niet...en wie is er zo handig om dat te doen? |
|
|||
|
|||
![]() Is dit aanlopen duidelijk te merken ??
Het lijkt wel of ik af en toe wat hoor maar weet het niet zeker zeg maar.... ![]() Auto is trouwens ook nog niet uitgelijnd. |
|
||||
|
||||
![]() Hoi Mischa,
Is die wel lager als dat die was ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij een cm of 2a3 kijk anders ff in mijn projekt topic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gooi je stuur om en bekijk je aan drijf as dan eens ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke ![]() Morgen meteen ff kijken... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vepra Harkema jonge die kan lassen als de beste , last ook kooien in crossers.
|
||||
|
||||
![]() Waarom wil je in hemelsnaam nog lager?
Staat precies goed zo ![]() ook mee kunnen rijden ![]() Ik heb trouwens geen last van aanlopen, terwijl ik ook vrij laag lig met mijn 1.5jb: 95mm voor, 80mm achter... ![]() Had altijd 4cm bodemspeling tot mijn carter, maar er is deze week een golf2 carter onder gekomen. Nu dus wat meer ruimte... |