![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gezien de vele negatieve reacties heb ik mijn gegevens verwijderd.
Vw is toch met een anders type mensen begaan. veel succes allemaal Last edited by Vw-Power : 03-09-2008 at 10:10. |
|
||||
|
||||
![]() Zal ik hem maar in het te koop gedeelte zetten? Of is het geen advertentie? Maak anders een advertentie aan, scheelt verwarring.
|
|
||||
|
||||
![]() Forumprijs zegt-ie... 9 roodjes voor een 11 jaar oude Golf...
![]() Wel een mooie auto hoor, daar niet van ![]()
|
||||
|
||||
![]() mwoah..
Rij zelf een golf3 colour concept van eind 1996 die op een paar extra'tjes na ook flink uitgerust is (geen clima, carkit en soundsystem), maar die kostte toch echt een flink stuk minder. alle Edition extra's mis ik dan wel, maar heb dan weer andere specifieke CC gadgets. Deze auto wordt sowieso een klassieker/verzamelobject vanwege de 20jahre uitvoering. De auto vind ik prachtig en in een zeer nette staat (zo op de foto's) en daar mag je echt blij mee zijn (en zuinig op..). Over verkopen via een forum= oud zeer? ![]()
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 01-09-2008 at 09:38. |
|
||||
|
||||
![]() verplaatst naar golf3 forum, lijkt me geen voorstel topic...
wel een erg mooie auto, wat zit er in die middenconsole gepropt, is dat voor de stereo?
|
||||
|
||||
![]() supermooie auto, zeg.. (over de prijs zal ik het maar niet hebben dan
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi mk3 hé ! Lak ziet er nog goed uit. Blokje ook.
Alleen heeft die oude baas zich in de stoel laten ploffen gezien de golven in het leer. Voor de rest super wagen, schitterend !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is het Nokia sound systeem. |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie auto en meer dan zijn geld waard.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, eigenlijk heb ik er de ballen verstand van, maar ik doe dan ook he-le-maal nooit geen handel en heb beslist geen enkele affiniteit met auto's. ![]() Zag trouwens bi het "Auto's aangeboden"-gedeelte dat mijn 'gedroom' de prijs wel 1000 euri heeft laten zakken. ![]() Maar zoals gezegd, wel een prachtig exemplaar!
-Volkswagen Golf MKII GTI 1984 Last edited by Arnaud : 01-09-2008 at 22:05. |
|
||||
|
||||
![]() Waarom bied je hem hier dan aan!! Als hier teveel dromers zijn. Of is het geen aanbieden wat je doet..
Wel een hele mooie golf trouwens!!!
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie Golf!
Vind vooral het interieur erg mooi. Ziet er idd nog als nieuw uit. Maar de prijs......Tsja..... Weet dat hier in Duitsland de prijzen voor een vergelijkbare uitvoering toch ietsje gunstiger liggen. En ja, dit soort auto's zijn hier ook nog te vinden. Hoe dan ook, een schitterende auto met opties waar ik alleen maar van kan dromen...
|
|||
|
|||
![]() Mooie nette auto.
Niet veel km,s en dan nu al nieuwe schokbrekers ![]() Voor die 9 ruggen koop ik toch liever een rallye ![]() Last edited by Domi : 02-09-2008 at 08:47. |
|
|||
|
|||
![]() vervallen
Last edited by Vw-Power : 03-09-2008 at 10:01. |
|
||||
|
||||
![]() Is iets heel uniek,wat voor een zalige optie lijst
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoe kom je erachter dat er op bepaalde plekken zulke auto,s staan??? Staat volgens mij niet in de lokale krant ![]() Post eens wat foto,s van je Beemers ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil ook wel eens foto's zien van die bmw's, vooral van dat pronkstuk.
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben vaak op zoek naar unieke gevallen in topstaat, maar kan ze nooit vinden.
|
|
||||
|
||||
![]() Jaw dropping beautiful...
|
|
|||
|
|||
![]() Vervallen