![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi allemaal,
nou zit het zo, vanmorgen toen ik naar mijn werk reed, begon mijn Corrado ineens raar te doen, het vermogen viel ineens helemaal weg. Ook als ik op het gaspedaal trapte gebeurde er niks, hij liep stationair echt als een '' Schijthuis '', stond op het randje van uitvallen. dus ik ben stationair gewijs weer naar huis toe gerold, toen de auto van m'n vader gepakt en naar it werk gegaan. vandaag de hele dag zitten piekeren wat er nou weer aan de hand zou zijn, ik zat meteen weer aan de injectie te denken. Dus vanmiddag alle injectoren los gehaald, en alle brandstofleidingen naar de spinnekop los gehaald, en allemaal schoon gemaakt, ook injectoren. Toen alles weer GOED terug geplaatst, en gestart. dan gebeurd er het volgende: Startmotor draait rond, motor draait rond, en slaat aan. MAAR wanneer hij eenmaal loopt valt deze ook meteen weer uit ![]() ik weet it even allemaal niet meer, hebben jullie enig idee waarom die nou niet blijft lopen ![]() heb alle luchtleidingen al nagekeken, maar hij krijgt volgens mij nergens valse lucht. Het gaat om een 92er Corrado 2.0 16V Motorcode 9A alvast bedankt voor de hulp ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ontsteking al nagekeken.?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die heb ik nog niet nagekeken, (Zou eerlijk gezegt ook niet weten hoe ik die moet controleren) maar daar heb ik verder ook niet aangezeten, dan kan deze toch ook niet ineens verkeerd staan, of zie ik dat nou verkeerd |
|
||||
|
||||
![]() Kan kapot gaan net als de bobine, zijn ze kapot heb je geen vonk meer !! En das lastig !
|
|||
|
|||
![]() Heb je al gekeken of je brandstof krijgt op je spinnenkop?.
Misschien is de pomp slecht/stuk en anders je brandstoffilter verstopt, hij laat dan wel wat door zodat hij net aan stationair loopt maar zodra je vermogen, dus brandstof, vraagt laat hij te weinig door. Succes, Joost |
|
||||
|
||||
![]() Hij start inmiddels wel weer, er zat nog lucht in het brandstofsysteem. Was ik even vergeten te ontluchten
![]() alleen hij blijft stationair nog niet lopen, ik moet constant met het gas spelen om hem lopend te houden. iemand nog sugesties, ik ben ten einde raad ![]() hij krijgt trouwens wel genoeg benzine, heb gister de spinnekop door gespoeld ik hoop dat iemand nog iets weet wat het kan zijn alvast bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij doet het weer!
![]() ![]() sprak gisteravond met een kameraad, en die zei dat ik ook nog kon proberen de accupolen een uur eraf te halen. Dat heb ik dus vanmorgen gedaan. en daarna alles weer aangesloten en weer gestart en sinds dien doet ie it tot nu toe weer perfect, loopt stationair perfect, en trekt ook weer mooi vloeiend door. maar heeft er nou iemand een idee wat er nou aan de hand geweest kan zijn? ![]() alvast bedankt |
|
|||
|
|||
![]() storing in de boordcomputer? mischien dat ie zichzelf gereset heeft na een uur stroom loos??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan een auto zo slecht gaan lopen dan, als de boordcomputer (MFA) een storing heeft? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet de MFA, maar het motorregelapparaat word hier bedoeld.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow zo, denk al ![]() weet iemand trouwens ook of een 92er Corrado uit te lezen is aan de computer? Gr. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
waarschijnlijk wel mbv knipper codes post even hier je vraag>> www.problemcar.nl (verekt handige site) ![]() als dit niet mag mod/admin sorry ![]() edit1: ik vermoed dat de stappen (laat lucht door voor het stationair toerental) niet helemaal goed is. zelf laast gehad bij een Xantia (ja werk bij Citroën ![]() ![]() |