![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen,
ik zoek een complete stuurbekrachtigingsset t.b.v. een Golf/Jetta 2 8v. Set moet compleet zijn met alle benodigdheden voor ombouw. M.vr.gr. Johan |
|
||||
|
||||
![]() ik zal eens kijken of ik er nog een kompleet heb voor je.
zoja stuur ik ff een foto. zoniet dan moet je goed opletten of het goede kniestuk erbij zit en alle beugels.
|
||||
|
||||
![]() Johan,
Volgens mij heb ik nog een (bijna) complete set liggen. Ik moet alleen goed zoeken want zit midden in een verhuizing van m'n loods... Stuurhuis etc. ligt wel gewoon in het zicht... locatie: Sumar... Michel
|
||||
|
||||
![]() Hoor het graag mannen!
PB maar, anders mailen: johanlobbes@hotmail.com Of msn, wat je het beste past. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Excl. reservoir, dat hield me toen tegen. Misschien dat de splittert nog zo'n ding in de loads heeft rond te slingeren. |
|
||||
|
||||
![]() heb hem kompleet zal straks ff foto,s sturen
|
||||
|
||||
![]() JA! Splittert heeft pomp gevonden... Alleen steun is wat kaduuk.. als die hetzelfde is als die van een 1.9td dan heeft Benji nog wel een liggen.
Foto zal ik even posten hier zo.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() bij deze de foto,s
enige wat er niet bij zit is het beugeltje om het reservoir potje aan te hangen . maar kost iets van 9 euro bij de dealer. stuurbekrachtiging is verder kompleet. met alle poelies en stuurstang. mag een keer ontvet worden. ![]() ![]() ![]()
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 04-09-2008 at 13:25. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal wel even kijken of het dezelfde is, gisteren vergeten ![]()