![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo
Hierbij wil ik me voor stellen op dit te vette forum ![]() ![]() ![]() Pacific uitvoering maar meteen de stickers er af gehaald ziet er al meteen beter uit, allleen de lijm ![]() ![]() Toen alle logo's zwart gemaakt ook het jetta logo ![]() Daarna maar eens goed verlaagd, hij komt nog lager want er komen uiterraard plattere banden op en de veren moeten nog inzakken ![]() ![]() Nu nog ongeveer 8 cm vrij van voren ![]() ![]() ![]() Zo de kenteken plaat ook omlaag ![]() ![]() ![]() Toekomst plannen - zwarte knipperlichten zij kant ook - zwarte voorlichten - mischien op de sloop onderbumper voor halen, of cleanen of mistlichten plaatsen - booskijkers onder en boven - plattere band - me stalen velgen laten verbreden tot 8,5 J ![]() - me achterkant cleanen zoals vw logo, en jetta logo weg - me voorbumper cleanen de kenteken uitsparing weg halen - mischien een ander interieur plaatsen en g60 blok endergelijke plaatsen maar nu ga ik wel heel ver in de toekomst kijken ![]() Dat was het denk ik wel ![]() Groeten Coen |
|
||||
|
||||
![]() Owja nog een grapje tijdens het klussen
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wij zitten niet op 1 lijn ben ik bang .
|
||||
|
||||
![]() Is m'n grilletje toch goed terechtgekomen zie 'k wel! Heb je niet wat meer foto's van de auto, van 't interieur enzo?? Veel succes en plezier iig met de auto!
|
||||
|
||||
![]() Ben ik weer,
![]() Zo even een How to , maken van je eigenbooskijkers, ed Het aftekenen van hoe ik het wil hebben, naar eigen zeggen in te vullen. ![]() Alles goed afplakken opmaat maken ![]() Zo wou ik het hebben onder en boven ![]() ![]() Zo en met de polyester aan de gang, lekker kliederen ![]() ![]() ![]() Ik heb wel verschillende lagen aangebracht voor de stevig heid. Als je dit zelf wilt proberen is het wel handig om enige ervaring te hebben, let ook op de veiligheid dus niet te extreem gaan, en goed ventileren met een maskertje te dragen is ook aan te raden. Ik zelf had al verschillende bumpers, instalatie's endergelijke gemaakt met polyester, maar dit is tog wel even anders, ben nu bezig met het glad schuren van het geheel. Stappen - Aftekenen - Afplakken - booskijker(s) vast lijmen met hete lijmpistool - polyester en glasvezel matten opmaat maken - controleren of alles nog goed zit - voorzichtig de polyester op de glasvezel matten tamponeren - eventueel de laatste stap herhalen - opmaat slijpen, schuren, knippen. Denk er dan aan dat je beter 3 maal door een laag kan slijpen, knippen dan 4 mm dik polyester. - afslijpen glad schuren van de polyster - plamuren, schuren, herhalen tot het glad is - spuiten Owja mogen jullie raden van welke vw ik een kopie heb gemaakt Groeten Coen |
|
||||
|
||||
![]() De foto, dat je onder je auto door fotografeert, is niet helemaal realistisch denk ik. Volgens mij hangen je achterwielen in de lucht? Zo lijkt die natuurlijk lager. Of ligt het nou aan mij? Veel plezier hier
![]()
Your Signature Last edited by vw dennis : 11-10-2006 at 17:24. |
|
||||
|
||||
![]() Zo! Het begin is er zeker!! Goede verlaging!!
Ik ben ook erg benieuwd wat het wordt met al dat polyester-gehobbye ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij zit je op het verkeerde forum
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wou het eigenlijk niet zeggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee een Corrado is spannend!
|
|
||||
|
||||
![]() Wel gaaf dat je de lijn van de motorkap van een Santana/Passat 32B in de booskijker verwerkt!
Dit soort projecten vereisen wel een hele nette afwerking, anders ziet het er wat geknutseld uit ben ik bang.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is geen Santana/Passat 32B ![]() En wat bedoel je met het verkeerde forum ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Owja vw dennis toen was ik bezig met me achterremmerij,wiel dus vandaar
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb zowel een Santana als een Jetta 2, dus zie wel dat je een Jetta 2 hebt hoor. Ik heb het alleen over de lijn in de booskijker. Ik neem aan dat die tweede zin niet voor mij bedoeld is. Quote:
Neemt niet weg dat je voorbumper dan dichterbij de grond komt en een vertekend beeld van de verlaging weergeeft.
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 11-10-2006 at 18:17. Reason: van 2 posten 1 gemaakt |
|
||||
|
||||
![]() Niet mijn smaak, zeker die 'booskijker' niet..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb het ook niet over of het spannend is of niet, ieder z'n eigen smaak ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Koop voor 15 euro gewoon een echte grillespoiler koekert...
Komaan!!!!
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier...ben benieuwd naar je project succes!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan zie je elke jetta toch met hetzelfde booskijkertje erop? juist bij tuning mag je toch lekker zelf dingetjes fabriceren? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het wel stijl dat ie zijn eigen booskijker gaat fabriceren, ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
Dat grapje is miss niet het meest hoogstaand, maar om daar nu zo hard op te oordelen? Beetje overdreven imho. Het is nu geen kwetsende grap oid.