![]() |
|
|||
|
|||
![]() - zwart dakgeheemelte 3 deurs => GEVONDEN
- chrome vw teken voor grill (oud type) => GEVONDEN - deur passagier (klein model van ruit) => GEVONDEN - zwarte zonnekleppen => GEVONDEN - raamrubbers met voorziening van chrome (achterzijkanten, voorruit) => GEVONDEN - emblemen vleugels (wolfsburg of rabbit) => GEVONDEN Last edited by hilfiger : 02-10-2008 at 22:29. Reason: alles gevonden |
|
||||
|
||||
![]() kijk anders even op www.vw-wobshop.nl
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hmm lijkt me interessant zeker al voor de emblemen. ik wacht eerst nog even af, mss kan er me iemand helpen met een afbraak golf voor de meeste andere stukken anders bestel ik ze wel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb nog wel wat portieren staan
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thx voor je reactie mar zoek infeite de deuren meer richting belgie ![]() bij deze up... |
|
|||
|
|||
![]() Als je een beetje gas geeft zit je binnen 30min [bij mij vandaan] de grens over
Hazeldonk |
|
||||
|
||||
![]() zwarte zonnekleppen heb ik voor je doe een goed bod
|
|
||||
|
||||
![]() Doe me een leuk bod op die raamrubbers en je mag ze hebben.
Het spul ligt in Sittard, tegen de grens van Belgie aan dus. ![]()
|
|||
|
|||
![]() zwarte kleppen heb ik ook wel liggen ...
|
|
|||
|
|||
![]() lijstje al is aangepast, wie helpt me verder...
|
|
|||
|
|||
![]() rubbers heb ik ook reeds hier liggen, even uppen voor de laatste 3 onderdeelkes van dezen topic
![]() |
|
|||
|
|||
![]() wob emblemen gevonden op vag-fest voor 17€ het paar en origineel vw kan ik niet voor sukkelen als ik sommige prijzen bekijk.
nog een zwart dakgeheemelte en een chrome vw teken voor de grill en deze topic mag dicht. |
|
||||
|
||||
![]() Zoek je het zwarte dakje zonder dakraam neem ik aan?
Ik heb er nog ene in mn golf staan maar die heeft een opendak. Pb maar bij interesse. Komt uit kerkrade vandaan. |
|
|||
|
|||
![]() das spijtig, moet eentje zijn zonder open dak.
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog wel een zwarte hemel met uitspring voor een dakje
|
|
||||
|
||||
![]() lekker op zitten letten weer
![]()
|
|||
|
|||
![]() nogmaals, moet eentje zijn zonder open dak...
|
|
|||
|
|||
![]() chrome vw teken voor grill (oud type) vandaag gevonden dus nog enkel een zwart dakgeheemelte zonder open dak die ik nodig heb.
|
|
|||
|
|||
![]() and up...
|
|
|||
|
|||
![]() and up.