![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoii
ik ga volgende week wss een golf 1 cabrio uit 1991 aankopen ( met karmann kit enzo ) maar is het mogenlijk om hier dunne chromé bumpers van de golf 1 op te zetten en veel chrome enzo om deze helemaal zoals de golfjes van vroeger te krijgen en miss iemand een foto men plannen zijn , chrome bumpers , lijstjes , spiegels , verlaging, ats classic velgen , origele golf 1 '82 achterlichten en wat nog ? of gaat dit helemaal op niets trekken grtz jelle Last edited by jelleke vda : 14-09-2008 at 15:10. |
|
||||
|
||||
![]() dan kun je beter een kopen zonder dikke bumpers...
aangezien er veel clips gemonteerd zitten in eentje met dikke bumpers, ga je die waarschijnlijk terugzien als je die verwijderd.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nja da is dus het probleem ik wou liever een gewone golf 1 maar aangezien deze eerst dient als eindwerk op school en men pa deze betaald kiest deze mee en we hadde deze dan goedkoop gevonden en wat versta je dan onder die clips lukt het eventueel mits wat werk ? grtz |
|
|||
|
|||
![]() Denk dat ie bedoeld dat je nog wat gaatjes dicht zal moeten maken..
Maar zo een karmannkitje is best wel vraag naar. dus je kan deze compleet verkopen.. en heb je wat budget om die aanpassingen te doen die jij wil om er een oude look van te maken..... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nuja kga eerst men eindwerk maken ( motor reviseren ) en dan volgend jaar als ik werk heb stilaan men spulletjes beginnen te verzamelen dat ik binnen dik 2 jaar de auto kan spuiten enzo maar was gewoon al vraag dat dit mogenlijk was want vind de ouwe look nog alty het mooist grtz |
|
||||
|
||||
![]() Dit was mijn G1 Cabrio;
![]() De chromen bumpers passen zonder enige aanpassingen. De bumpers heb ik nog liggen & zijn te koop ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat kosten ze?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zoiets bedoelde ik dus :o affe wagen en van die bumpers ,, srry eerst men eindwerk enzo |