![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo, ik zoek dus een 6n .
er MOET een 1.6 blok inliggen. ik wil er 1 met stuurbekrachtiging. liefst een paarse maar andere kleur mag eventueel ook overige extra's als abs cv en elektrische ramen zijn natuurlijk ook welkom KM stand tot 170.000 en ik heb iets meer dan 2000 te besteden. (mits hij netjes is) en ik weet het ik ben kieskeurig ![]() reacties , hier of naar mij mailen: mijnprinteriskapot@hotmail.com oh ja en ik woon tussen roosendaal en breda. |
|
||||
|
||||
![]() upje, ik zoek er nog steeds een, niemand iets?
|
|||
|
|||
![]() 2000 euro voor een 1.6 is wat weinig in NL om een mooie 6n uit te halen lijkt me.
Kijk eens in duitsland! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan zit je toch met invoerkosten enzo en dan zit je alsnog op die prijs. maar ik heb tussen de 2 en 3 duizend eurie om te besteden. ik hoop er wat voor te vinden.
|
|||
|
|||
![]() hou anders een www.vwpolo.nl[U] in de gaten
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() eh, zet eens op www.vwpolo.nl/forum , een oproep...
Hier zitten echt heeeeeeel veel 6n-bezitters, en der staan der ook vaak genoeg te koop... Succes.. ![]() (oh ja, wel even aanmelden, maar dat is zo gedaan)
|
||||
|
||||
![]() oke thnx voor de tip
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vriendin van me heeft nog een paarse 1.6 6n te koop. Leuke auto, milestone uitvoering, sportwielen met nieuwe banden, sebring uitlaatje. Alleen red je dat niet helemaal met je budget denk ik. Als je interesse hebt kan ik ff vragen hoe en wat.