![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wederom te koop mijn set staal in 5x100.
7x16" ET42. Zeer goede banden Kumho Ecsta KH11 met ca 6mm profiel. Goede winterset voor de MK4, vr6, GTI enz. Prijs 175 euro. Eventueel te koop inclusief Passat 3C doppen voor 200 euro. Foto's volgen nog. Velgen kunnen in de loop van volgende week weg als mijn nieuwe banden binnen zijn en gemonteerd . Last edited by tiefflieger : 16-10-2008 at 18:50. |
|
|||
|
|||
![]() Dit zijn de wielen en de Passat doppen die er bij kunnen. Laag gaan is geen probleem met deze wielen/ banden. Mijn Supersport schroefset kan helemaal naar beneden zonder problemen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel belangstelling voor deze velgen.
Kom je een beetje uit de buurt van groningen? Ik zoek n.l. nog wintervelgen voor mijn Cuppie.
|
||||
|
||||
![]() Ik lees net van Brabant
![]() Wel een stukje rijden ![]() Ik denk er nog even over na.
|
|||
|
|||
![]() Omhoog !
Ik sta open voor een goed bod, ze gaan er volgende week onderuit en heb geen zin en plaats om ze te stallen... Worden niet gebracht, halverwege gebracht of gereserveerd, gewoon bieden en ophalen in Helmond. |
|
|||
|
|||
![]() Weekend upje.
|
|
|||
|
|||
![]() Maandag up.
|
|
||||
|
||||
![]() Kom je toevallig op de VAG meeting in Eelde?
PM mij anders dan even als je wilt.
|
|||
|
|||
![]() Liggen klaar.
Aangezien er een koper was maar deze niet meer reageert nog maar een upje. NIEUWE EN VASTE PRIJS 160 euro inclusief de doppen. Kan ook voor 160 euro zonder doppen... Inruil mogelijk verbreed staal in 15 of 16", of een ander breed setje in 5x100 met of zonder banden. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voor 150€ kom ik ze morgenavond halen. |
|
||||
|
||||
![]() Interesse in een inruil met standaard 14 inch staal met zeer goede banden???
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jawel,ben dr nog! |
|
|||
|
|||
![]() Wie mag ze nu komen ophalen? Ik wil ook wel 160€ geven.
|
|
|||
|
|||
![]() Nogmaals gereserveerd tot morgen.
|
|
||||
|
||||
![]() heb je een PB gstuurd, ik houd me aanbevolen!!!
|
|||
|
|||
![]() Ik pas dan wel. Geen duivenmarkt voor mij.
|
|
||||
|
||||
![]() ik pas niet, houd me zeker aanbevolen.
|
|||
|
|||
![]() Slotje aub, zijn VERKOCHT !
|