![]() |
|
||||
|
||||
![]() He VW'ers,
Ik zit sinds enige dagen ook op dit forum rond te struinen. En zal me ook ff voorstellen: Ik ben Fred en kom uit Stadskanaal (dat ligt in het Hoge Noorden) en ben VW-Freak bij uitstek !! Ik rij momenteel een IV TDI, en ben een MK1 GTI (Marsrood, vandaar mijn naam) aan het restaureren. Grtz......... LRR and keep on "Dubbing"
|
||||
|
||||
![]() eeeej welkom fred en plezier ons eens met wat foto`s van je autootjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom! ben benieuwd (open eens een project topic over de restauratie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zal binnenkort even wat foto's hier achterlaten over de stand van zaken nu (Binnen 2 weken zal het nodige laswerk worden verricht, dus ik zit nog in het beginstadium. Als er daarna vorderingen komen volgen er wel meer foto's)
Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() kijk dat is mooi dus het is een flinke ingreep an die golf..ik ben benieuwd naar de foto`s
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De situatie is zo dat de auto in 1997 al eens door iemand anders is opgeknapt, om het maar zo te zeggen. Hij is opnieuw gespoten en er is wat laswerk aan verricht. Maar daarna heeft hij ongeveer 5 jaar lang buiten overnacht................... juist ja, en daar is hij niet beter van geworden. Dus de wielranden en de reservewielbak etc moeten weer opnieuw. Tevens moet het interieur opgeknapt worden, en moet het motorblok zeer goed gereinigd worden. En nog wat meer van zulke dingen !! Dus leuke dingen voor de avonduurtjes en zo.
Ik zal vanavond even kijken of ik tijd heb om wat foto's toe te voegen, want ben momenteel op m'n werk. Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Hierbij even enkele foto's van toen ik de auto heb bekeken en gekocht.
Ziet er nog heel behoorlijk uit toch ????
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor! velgen staan hem goed.
|
||||
|
||||
![]() Zeker netjes, welkom hier!!!
|
||||
|
||||
![]() Strak wagentje. |
|
||||
|
||||
![]() Idd, erg leuke auto..
Hou ons maar op de hoogte van je projectje.....ben wel benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien.... |
|
||||
|
||||
![]() Oh ja, die velgen (15") zijn inmiddels vervangen door 16" velgen, maar die hebben ook nog een klein opknapbeurtje nodig.
Meer info volgt......................... Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
![]() Er wordt druk gewerkt aan de MK1, maar ik zal ff een nieuw topic openen onder "watergekoelde projecten"
Kan mij iemand even uitleggen hoe ik die foto's zichtbaar in beeld krijg ????? bvd Grtz............ LRR